ویژه برنامه های فرهنگی در گرامیداشت دهه ولایت

شهردار منطقه ٢٠ گفت: ویژه برنامه های فرهنگی دهه ولایت با هدف افزایش نشاط اجتماعی و غنی‌سازی اوقات فراغت شهروندان منطقه در محلات برگزار می شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ٢٠؛ فرهاد افشار گفت: برنامه های فرهنگی در قالب مجازی و اجرایی برنامه ریزی شده است و همزمان با شب عید سعید قربان آغاز و تا 7 مرداد ماه مصادف با عید سعید غدیر خم ادامه خواهد داشت .

افشار با اشاره به محدودیت های دوران کرونا و لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی، مشارکت در برگزاری مراسم روز نیایش و دعای روزعرفه، دیدار و تکریم خانواده معظم شهدای سادات، نصب پرچم بر سر در منازل خانواده شهدا و اهدای تمثال شهدای معزز ، راه اندازی کاروان خودرویی نور،امید و شهر به مناسبت عید سعید غدیرخم همراه با اجرای گروه سرود ، تواشیح و همسرایی ، پخش نواهای مذهبی و مولودی خوانی در معابر و میادین شهر و برپائی استیج موقت فرهنگی هنری و استیج موسیقی را از جمله برنامه های دهه ولایت عنوان کرد.  

 او افزود: به همین  مناسبت با مشارکت خیرین منطقه کمک های مومنانه در راستای حمایت از نیازمندان در قالب طرح های برکت علوی ،عیدانه غدیر و اطعام و نذورات مردمی انجام می شود.

او تهیه و تولید محتوای فرهنگی متناسب با ایام دهه ولایت و بارگزاری در فضاهای مجازی جهت بهره مندی شهروندان  و فراخوان مجازی برگزاری دومین دوره مسابقه خطبه خوانی غدیر در کانالهای مجازی محلات 20 گانه  را از دیگر برنامه  های این مناسبت برشمرد.

شهردار منطقه با اشاره به فضاسازی معابر و میادین اصلی با اجرای تبلیغات محیطی، تلویزیون های شهری، آذین بندی ،المانهای نوری، اهتزاز پرچمهای ایران و الوان ، نصب پارچه و پرچم های رنگی و شستشو و پاکسازی نماها و فضاهای شهری اظهار داشت: همزمان با شب عید سعید غدیر مراسم نورافشانی در میادین مهم از جمله حضرت عبدالعظیم (ع)،ساعی،نماز و دولت آباد انجام  می شود.

۲۸ تیر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۷
کد خبر: 11941

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 0 =