راه اندازی قربانگاه منطقه ۱۹ با ظرفیت توزیع ۱۵۰۰ دام

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۱۹ از راه اندازی جایگاه عرضه و ذبح بهداشتی دام در این منطقه همزمان با روزهای عرفه و عید سعید قربان با ظرفیت عرضه ۱۵۰۰ راس دام سبک خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، مجید صبوری با اعلام این خبر گفت: این جایگاه با هدف سهولت دسترسی شهروندان به دام های بهداشتی، جلوگیری از آلودگی و کنترل قیمت دام در زمینی به مساحت ۵ هزار متر مربع شامل یک فضای سرپوشیده به مساحت ۷۰۰ متر مربع و ۴ هزار مترمربع پارکینگ در محله شکوفه جنوبی بلوار بخشنده، تقاطع ارسطو آماده سازی شده است.
او با اشاره به حضور مشاور دامپزشکی در جایگاه عرضه دام بهداشتی به منظور ارائه دام های سالم و معاینه شده و نیز ذبح رایگان دام‌ها افزود: در این جایگاه ۶ غرفه برای عرضه دام سبک، ۲ غرفه ویژه برای ساماندهی دام فروشان سرگردان در منطقه و یک ایستگاه صلواتی تدارک دیده شده است.
به گفته صبوری جایگاه عرضه دام زنده مجهز به سیستم جایگاه عابر بانک خواهد شد و شهروندان می توانند از ساعت ۹ صبح تا ۲۲ شب روز عرفه  و ۷ صبح تا ۱۵ عصر روز عید قربان با مراجعه به این مکان دام مورد نیاز خود را تهیه کنند.

۲۹ تیر ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۵
کد خبر: 11952

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 4 =