طرح ویژه نگهداشت شهر در تعطیلات  کرونایی در حال اجراست

طرح ویژه نگهداشت شهر در شریان های بزرگراهی منطقه یک که در ایام غیر تعطیل دارای بار ترافیکی سنگین هستند، در تعطیلات شش روزه کرونایی در این منطقه به انجام رسیده و همچنان در حال اجرا است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، افشین خدامی سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری این منطقه ضمن اعلام خبر فوق افزود: تعطیلات شش روزه کرونایی در شمال تهران این فرصت را فراهم آورد تا طی برنامه ریزی های صورت پذیرفته و زمان بندی از پیش تعیین شده، به همت کلیه ادارات خدمات شهری نواحی ده گانه شمال تهران، طرح ویژه نگهداشت شهر در معابر پرتردد و شریان های بزرگراهی منطقه که ترافیک سنگین آن ها در ایام عادی ارائه خدمات شهری را با مشکل مواجه می کرد، به اجرا در آید.

این مقام مسئول گفت: پاکسازی جداره های بزرگراهی، شست و شوی المان های ترافیکی، نرده ها، گاردریل ها و تابلوها، بهبود نگهداشت فضای سبز بزرگراهی و رفیوژها و همچنین احصا و بهبود وضعیت المان های زیباسازی از جمله اقدامات صورت گرفته در این طرح بوده است.

او خاطرنشان کرد: محورهای هدف در این طرح، بزرگراه های شهید آیت الله صدر، ارتش، شهید صیاد شیرازی، شهید مدرس، شهید چمران و شهید بابایی بوده است که اقدامات یادشده در آن ها انجام شده و کماکان نیز در حال اجرا است.

۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۴
کد خبر: 11979

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 0 =