پیمایش ماهانه ۵۰ کیلومتر محلات منطقه ۹

همزمان با چهارمین ماه سال ۱۴۰۰ و در سومین دوره طرح پیمایش محلات، ۵۰ کیلومتر از پهنه محلات غربی پایتخت مورد پایش میدانی، محله به محله و گام به گام سید مصطفی موسوی شهردار منطقه ۹ به همراه معاونین و مدیران شهری قرار گرفت.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹، مدیریت شهری منطقه با هدف بهبود کیفیت خدمت رسانی و افزایش رضایتمندی شهروندان و نیز نظارت مستقیم بر وضعیت نگاهداشت شهر، طرح پیمایش مستمر و مستقیم مدیران شهری در محلات گانه ۸ منطقه ۹ را تعریف و اجرائی کرده است.
تاکنون و در دور سوم اجرای طرح مذکور تا تیرماه ۱۴۰۰، بیش از ۸۰ کیلومتر پیمایش انجام شده است؛ در طرح پیمایش محلات منطقه ۹ که با نظارت مستقیم و میدانی شهردار منطقه، معاونین و مدیران شهری همراه بوده است، وضعیت حوزه های مختلف خدمات شهری، ترافیکی، عمرانی، فرهنگی و اجتماعی مورد بررسی قرار گرفت.
در این مدت محلات استاد معین، امامزاده عبدالله، دکتر هوشیار، سرآسیاب مهرآباد، دستغیب، فتح صنعتی و مهرآباد جنوبی مورد نظارت قرار گرفته اند و تدابیر و دستورهای لازم برای حل مشکلات شهروندان در محل به مسئولین مربوط صادر شده است.
همچنین از دیگر موارد قابل ذکر در اجرای طرح پیمایش محلات منطقه ۹ می توان به پیمایش مدیران شهری در محلات با استفاده از دوچرخه اشاره کرد که در دور سوم تاکنون حدود ۱۵ کیلومتر پیمایش با دوچرخه صورت گرفته است.

۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۷
کد خبر: 11985

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 4 =