غدیر؛ تجلی اراده خداوند و نقطه عطفی در تاریخ

شهردار منطقه ۱۶ در یادداشتی نوشت: غدیر تجلی اراده خداوند و نقطه عطفی در تاریخ بشریت است. غدیر یک مکان محدود نیست، بلکه بی‌منتها، جاودانه و زنجیره تداوم ایمان، وجدان پاک هستی و نبض حیات حقیقت است.

به گزارش شهر، پیمان پورنصر، شهردار منطقه ۱۶ در یادداشتی به مناسبت عید سعید غدیر خم نوشت: بی شک سعادتمندیم که با غدیر آشناییم و به آن مهر می‌ورزیم و در سایه‌سار نخل ولایت، نفسی تازه می‌کنیم و در تداوم پیمودن راه حق به افق‌های روشن دوردست چشم می‌دوزیم.

غدیر نه‌ برکه‌ای که دریایی است خروشنده، آسمانی‌است پر ستاره، تأکیدی‌ است بر حقانیت حقیقت مطلق، مظهری است بر قداست حق‌، دنیایی است به گستردگی قلب‌های حق‌طلب، و فضایی است سرشار از ترنم ایمان.

ما با غدیر زنده‌ایم و از دریای بیکرانه‌ای که در غدیر از فراز دست رسول صلی‌الله علیه و آله بر سرزمین بشریت جاری شد، طراوت و روشنایی می‌گیریم و دست تولّی به دامن خورشید می‌زنیم.

سیره‌های نظری و عملی امام علی(ع) سرشار از رویکردهای سازنده‌ای به شمار می‌رود که بررسی و درک این آموزه‌ها می‌تواند، مسیر رﺳﯿﺪن ﺑﻪ ﮐﻤﺎل انسانی و ﻣﻄﻠﻮب را پیش روی انسان روشن کندو می بایست این سیره در مدیریت شهری نیز اجرایی شود تا شاهد شهری انسان گرا و عدالت محور باشیم.

اینجانب فرا رسیدن عید غدیر خم را محضر همه شیعیان تبریک و تهنیت عرض می نمایم و امیدوارم مدیریت شهری با مجموعه اقداماتی که برای این روز بزرگ تدارک می نماید رضایت خاطر شیعیان آن حضرت و محبان اهل بیت را فراهم آورد.  

۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۳
کد خبر: 12051

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 15 =