تعریض ۴۵۰۰ متر مربع از معابر شمال شرق تهران

معاون فنی وعمرانی شهرداری منطقه ۴ تهران از تعریض معابر و کاهش بار ترافیکی محلات و بزرگراه ها خبر داد و گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون حدود یک کیلومتر از معابر این منطقه تعریض شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۴ تهران مهدی پورشاسب با اعلام این خبر گفت: در راستای بهبود وضعیت ترافیکی و سهولت در رفت و آمد شهروندان عملیات تعریض خیابان فرجام شرقی واقع در محله تهرانپارس غربی با اقداماتی نظیر بازسازی انهار و لوله گذاری به طول حدود ۲۲۰ متر و آسفالت  به طول حدود ۹۰۰ مترمربع و در خیابان فرجام غربی محدوده محله های نارمک و کوهک با اجرای کانیو به طول حدود ۲۲۰ متر اجرا شد.
معاون شهردارمنطقه ۴ با اشاره به تعریض خیابان ۲۴۴ حدفاصل خیابان بختیاری تاخیابان شهید رجایی اشاره کرد و گفت: در این معبر پیاده رو و کانیو به طول حدود ۶۵۰متر کانیو و حدود۱۵۰۰مترمربع پیاده رو احداث  شده و پیش بینی می شود با ایجاد راستگرد در تقاطع های این محدوده تا پایان مرداده ماه به بهره برداری برسد.
او در پایان خاطر نشان کرد:  انجام اقدامات مشابه جهت رفاه حال شهروندان در نقاط دیگر از جمله خیابان چمن آرا و شهید رجایی آغاز و سایر معابر در طرح تعریض در دست اقدام است که به زودی به بهره برداری خواهد رسید.

۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۸
کد خبر: 12052

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 1 =