تجلیل از خانواده های  شهید سادات همزمان با عید غدیر

شهردار منطقه ۱۹ از تدارک برنامه های فرهنگی مجازی و تجلیل از خانواده های معظم شهدای سادات به مناسبت فرارسیدن عید غدیر خم خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، علی توکلی شهردار منطقه ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن عید غدیر خم به تشریح ویژه برنامه های مناسبتی این عید مبارک پرداخت و گفت: در همین راستا برنامه های فرهنگی و هنری متنوع با محوریت توسعه و ترویج فرهنگ اصیل و غنی اسلامی- ایرانی، غنی سازی اوقات فراغت و افزایش نشاط اجتماعی، شادابی و امید تدارک دیده شده است.  
او افزود: به مناسبت این عید مبارک ضمن تجلیل از خانواده های معظم شهدای سادات منطقه، برنامه عطرافشانی و غبار روبی مزار شهدا اجرا خواهد شد. همچنین همزمان با شب عید بوستان ها و معابر منطقه نورافشانی می شود.
به گفته شهردار منطقه همزمان با عید سعید غدیر خم، ۳۰۰ بسته معیشتی برای حمایت از خانواده های بی بضاعت در نظر گرفته شده است که با رعایت پروتکل های بهداشتی در محلات محروم این منطقه توزیع می شود.
توکلی در ادامه با اشاره به اجرای مسابقه و برنامه های مجازی عید غدیر بیان کرد: به همین منظور مسابقه کتابخوانی با موضوع «منشور آسمانی غدیر» ویژه کارکنان و شهروندان برگزار و مسابقه ای نیز با عنوان «راویان ولایت» مختص کودکان و نوجوانان همراه با تقدیر از برگزیدگان اجرا خواهد شد.

۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۲
کد خبر: 12058

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 4 =