۳۲ جشن غدیر در مساجد منتخب منطقه ۲۰ برگزار می شود

به مناسبت گرامیداشت عید سعید غدیر و میلاد حضرت امیرالمومنین (ع)، ۳۲ جشن غدیر در مساجد منتخب منطقه ۲۰ برگزار می شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰؛ فرهاد افشار شهردار منطقه گفت: به مناسبت عید سعید غدیر خم و در راستای شادی آفرینی شهروندان و شناساندن سنت غدیر با تعامل شبکه جهادی مساجد شهرستان ری، ٣٢جشن عید غدیر خم در مساجد منتخب برگزار می شود.

افشار افزود: ۳۲ برنامه شاد و متنوع و جشن محلی با رعایت پروتکل های بهداشتی با تبیین مسائل فرهنگی عقیدتی در خصوص عید غدیر از سوی شبکه جهادی برگزار می شود و شهرداری منطقه ۲۰ نیز در راستای کمک هزینه برگزاری مراسم و اطلاع رسانی به شهروندان همکاری خواهد داشت.

او افزود: به همین مناسبت با مشارکت خیرین منطقه کمک های مومنانه در راستای حمایت از نیازمندان در قالب طرح های برکت علوی، عیدانه غدیر و اطعام و نذورات مردمی انجام می شود.

شهردار منطقه اجرای هر خانه یک پرچم، دیدار و تکریم خانواده معظم شهدای سادات، نصب پرچم بر سر در منازل خانواده شهدا و اهدای تمثال شهدای معزز، راه اندازی کاروان خودرویی نور، امید و شهر همراه با اجرای گروه سرود، تواشیح و همسرایی، پخش نواهای مذهبی و مولودی خوانی در معابر و میادین شهر و برپائی استیج موقت فرهنگی هنری و استیج موسیقی را از جمله برنامه های ویژه عید سعید غدیر عنوان کرد.  

۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۲
کد خبر: 12060

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 4 =