ویژه برنامه های دهه ولایت در پهنه غربی پایتخت برگزار شد

همزمان با دهه ولایت، معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۹ نسبت به برگزاری ویژه برنامه های دهه ولایت از عید قربان تا غدیر با رعایت پروتکل های بهداشتی اقدام کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹، علیرضا خامسیان، معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه با اعلام این خبر گفت: اجرای کنسرت ها، کارناوال های نشاط، جشن های محلی در سرای محلات و نور افشانی در پهنه غربی پایتخت از جمله این برنامه ها در دهه ولایت بود.
او با اشاره به کنسرت هایی که در منطقه ۹ اجرا شد، افزود: کنسرت شهرام شکوهی در میدان آزادی و کنسرت گروه محلی تلفیقی کردی و لری در پلازای هاشمی از جمله برنامه های مفرح اجرا شده بود.
خامسیان عنوان کرد: اجرای جشن های محلی در سرای محله های دکتر هوشیار،   امامزاده عبدالله، فتح صنعتی، اجرای جشن عید قربان در مدد سرای امید، برگزاری جشن عید غدیر در مدد سرای امید و همچنین جشن شب عید غدیر در ترمینال ۴ فرودگاه مهرآباد از جمله برنامه های اجرایی بود.
او با اشاره به ویژه برنامه عید غدیر گفت: معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۹ با همکاری هیات ورزش های همگانی استان تهران و بسیج انصار المهدی و فرهنگ سرای رویش در برنامه مشترکی که در زمین چمن فرهنگ سرای رویش برگزار شد، نسبت به تکریم سادات منطقه از جمله سید مصطفی موسوی شهردار منطقه ۹ اقدام کردند.
معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۹ با اشاره به پویش هم همسایه هم و ضرورت مشارکت و مسئولیت پذیری شهروندان در قبال محله و منطقه سکونت خود بیان کرد: مراسم تجلیل و تقدیر از پاکبانان سادات محلات با حضور و مشارکت همسایگان و هم محلی های هر یک از پاکبانان و در راستای ارج نهادن به مقام خادمین شهرداری منطقه ۹ انجام شد.
خامسیان در خاتمه یادآور شد: کارناوال های سیار نشاط در شب عید قربان و عید غدیر و اجرای نورافشانی از دیگر ویژه برنامه های دهه ولایت در منطقه ۹ بوده است.

۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۱
کد خبر: 12082

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 9 =