پیشرفت ۹۵ درصدی بازار میوه و تره بار شاهد منطقه ۱۵

شهردار منطقه ۱۵ گفت: شانزدهمین بازار میوه و تره بار منطقه ۱۵ در محله ابوذر با پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصدی به زودی افتتاح و در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، وحیدرضا انارکی محمدی با اعلام مطلب فوق افزود: این بازار با هدف رفع معضل سد معبر و ساماندهی وانت بار های منطقه، تنظیم بازار، حمایت از تولید و تامین رفاه حال مصرف کنندگان احداث و راه اندازی می شود.

او با اشاره به اینکه پیش از احداث این بازار، به منظور خدمت رسانی به شهروندان کانکس هایی در زمین بایر خیابان شهیدان سجادیان تعبیه شده بود، افزود: اکنون با مشارکت سازمان میادین شهرداری تهران این بازار میوه تره بار با رعایت تمام استانداردها در نزدیکی همان محل  احداث شد که با انجام عملیات آسفالت به زودی افتتاح می شود.

به گفته محمدی، بازار میوه و تره بار شاهد در زمینی به مساحت هزار و ۱۰۰ متر مربع و زیربنای ۶۵۰ متر مربع شامل ۴ غرفه عرضه  مواد غذایی پروتئینی شامل  فروش مرغ، گوشت، تخم مرغ و ماهی، میوه و تره بار در محدوده شاهد ناحیه ۲ احداث می شود که تاکنون ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

او ادامه داد: محوطه سازی، محل پارک خودرو و محل تخلیه و بارگیری نیز برای این بازار میوه تره بار پیش بینی شده است.

این گزارش حاکی است؛ محمدی شهردار منطقه به همراه معاون خدمات شهری ومحیط زیست از روند اجرای مراحل پایانی آماده سازی بازار میوه و تره بار شاهد بازدید

۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۳
کد خبر: 12094

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 2 =