برگزاری وبینار تخصصی اخلاقِ مدیریت بحران

وبینار تخصصی "اخلاقِ مدیریت بحران" با هدف بررسی و کاربرد اخلاق در مراحل مختلف چرخه مدیریت بحران ویژه مدیران سازمان های تخصصی و امدادی، متخصصان حوزه شهرسازی و اجتماعی ، اساتید دانشگاه و دانشجویان حوزه مدیریت بحران روز سه‌شنبه ۱۲ مرداد به صورت برخط برگزار می شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، در این وبینار اخلاق کاربردی در مدیریت بحران، قواعد اخلاقی طراحی و اجرا در ساخت و ساز، پیامدهای اجتماعی بحران‌ها و مواجهه درست با آنها و اصول اخلاقی امداد رسانی مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

این وبینار از سوی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران روز سه‌شنبه ۱۲ مرداد ماه جاری از ساعت ۹ تا ۱۲:۳۰ به نشانیwebinar.tdmmo.ir برگزار می شود و مدرسانی از جمله میر طاهر موسوی ، احسان شمس گوشکی ، علی دیزانی و اردشیر منصوری در این وبینار حضور دارند و به ارائه بحث و دیدگاه ها و نظراتشان می پردازند. همچنین حضور برای علاقه‌مندان آزاد و رایگان است.

بر اساس این گزارش اخلاق مدیریت بحران در تمام مراحل مختلف چرخه مدیریت بحران شامل قبل، حین و بعد از بحران مطرح است که در این وبینار به آن پرداخته می شود و برای طیف وسیعی از مخاطبان از جمله متخصصان ، مدیران دستگاه های تخصصی و امدادی، اساتید دانشگاه و  دانشجویان فعال این حوزه قابل استفاده و بهره برداری خواهد بود.

۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۰
کد خبر: 12153

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 2 =