برنامه های قابل اجرای شرکت مترو تا پایان شهریور ماه

برنامه های اجرایی شرکت مترو تهران در ۵۰ روز باقی مانده از تابستان امسال مشخص بوده و در صورت تامین به موقع منابع مالی، رخدادهای قابل توجهی در شبکه راه آهن ریلی پایتخت شکل خواهد گرفت.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو)، علی امام مدیرعامل شرکت مترو ضمن اعلام مطلب فوق افزود: با وجود آنکه هنوز کل پول حاصل از فروش اوراق مشارکت سال ۱۳۹۸ توسط بانک رفاه آزاد نشده و از طرفی منتظر دریافت وجوه اوراق مشارکت سال ۱۳۹۹ هستیم اما برنامه های اجرایی شرکت مترو با همت دست اندرکاران امر در حال پیگیری است و امیدواریم در روزهای باقی مانده از تابستان سال جاری، شاهد به ثمر نشستن برخی از تلاش های صورت گرفته باشیم.

امام در ادامه با اشاره به افتتاحیه های ۵۰ روز پیش رو گفت: در صورت تزریق فوری منابع مالی مورد نیاز، ابتدا ورودی های جدید ایستگاه های برج میلاد و مهدیه را به بهره برداری خواهیم رساند و در ادامه، در شهریور ماه افتتاح ایستگاه شهید رضایی در خط ۶ و احتمالاً ایستگاه تقاطعی توحید در خط ۷ را شاهد خواهیم بود.

مدیرعامل شرکت مترو در پایان صحبت های خود گفت: مقدمات کار برای آغاز عملیات اجرایی فاز نخست پروژه توسعه شرقی خط ۴ از ایستگاه شهید کلاهدوز تا تقاطع بزرگراه های شهیدان باقری و سلیمانی در حال آماده سازی است و غیر از این، می توانیم فاز نخست پروژه احداث پایانه ۴۴ هکتاری دولت آباد را نیز که مربوط به خط ۶ می شود آغاز کنیم. این در حالی است که عملیات اجرایی پروژه احداث خط ۱۰ مترو و همچنین توسعه جنوبی خط ۶ هم در حال انجام و پیگیری است.

۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۰
کد خبر: 12154

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 3 =