ایمن سازی ترافیکی ۱۳ نقطه شناسایی شده در منطقه ۱۵

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه گفت: ۱۳ نقطه حادثه خیز در منطقه شناسایی و ایمن سازی ترافیکی شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، مسعود لواف زاده با اعلام خبر فوق افزود: این نقاط طی جلسات پایش تصادفات با حضور پلیس راهور و بازدید های میدانی در منطقه شناسایی و در ۳ ماه نخست امسال با انجام اقدامات لازم ایمن سازی ترافیکی شد.

 به گفته او، این طرح  در راستای کاهش بار ترافیکی، افزایش ایمنی تردد خودرها و کاهش تصادفات با همکاری پلیس راهور به اجرا درآمد.

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه به تشریح اقدامات ترافیکی انجام شده پرداخت و گفت: نصب سرعتگیر در خیابان ۱۷ شهریور مقابل حسینه کاشانی ها در مسیر شمال به جنوب و بالعکس، احداث میدانگاهی در کندرو بزرگراه امام علی(ع) محله اتابک، احداث جدول در زیر پل متوسلیان، مسدود سازی رفیوژ خیابان هاشمی، پل مزینانی و مرمت بشکه و استوانه های بزرگراه آزادگان و امام رضا(ع) از جمله این اقدامات است.

لواف زاده اضافه کرد: انجام اصلاح هندسی در خیابان اعظم نظامی مقابل آتش نشانی، استقرار نیوجرسی در ورودی بزرگراه امام علی(ع) به بعثت شرق، نصب تابلو دست انداز و سرعت ۵۰ کیلومتر در بزرگراه امام رضا(ع)، نصب تابلو جهت آشکار سازی در بزرگراه امام علی(ع)، نصب تابلو و بشکه در بزرگراه آزادگان غرب به شرق بزرگراه شهید رستگاری، استقرار نیوجرسی در جنوب به شمال بزرگراه امام علی(ع) نرسیده به ایستگاه بی آرتی توسکا و مسدود کردن دوربرگردان غرب به غرب بزرگراه آزادگان از سایر اقدامات ترافیکی است که به اجرادرآمده است.

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه افزود: همچنین رنگ آمیزی پایه دوربین های بزرگراه آزادگان و امام علی(ع)، احداث جایگاه کنترل سرعت  پلیس راهور در بزرگراه امام رضا (ع) و رنگ آمیزی نیوجرسی های بزرگراه امام علی(ع) نیز در راستای بهسازی و زیبا سازی آنها انجام شد.

۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۲
کد خبر: 12205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 11 =