در منطقه ۲۰ واکسیناسیون کووید ۱۹ پاکبانان انجام شد

شهردار منطقه ۲۰ از اجرای واکسیناسیون کووید ۱۹ پاکبانان این منطقه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰؛ فرهاد افشار با بیان اینکه با توجه به محدودیت‌های واکسن کرونا و گستردگی جمعیت، افرادی که در خط مقدم هستند در اولویت قرار دارند گفت: پاکبانان به عنوان یکی از گروه های آسیب پذیر هستند و با توجه به اهمیت حفظ سلامت آنان، روند واکسیناسیون کلیه پاکبانان در این منطقه تکمیل شد.

افشار افزود: با توافق انجام شده با شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری و استقرار کادر درمانی در مجموعه ورزشی الزهرا ۲۲ طی دو روز متوالی (۱۱ و ۱۲ مرداد ماه) واکسیناسیون تعداد ۳۰۰ نفر از پاکبانان نواحی هفتگانه این منطقه تکمیل می شود.

او با اشاره به تشکیل جلسه مشترک با رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری و بررسی فعالیت مراکز واکسیناسیون در این منطقه اظهار داشت: در حال حاضر ۳ مرکز واکسیناسیون کووید۱۹شامل دو مرکز ثابت در ورزشگاه شهید مدرس و  مجموعه ورزشی وحدت اسلامی و یک مرکز خودرویی در جوار حرم حضرت عبدالعظیم (ع) در این منطقه فعال است.

افشار ادامه داد: با اولویت بندی گروه های سنی و اقشار آسیب پذیر روند واکسیناسیون در این ۳ مرکز ادامه دارد و تا تاریخ ۵ مرداد ماه، تعداد ۳۱ هزار نفر از شهروندان تحت واکسیناسیون کرونا قرار گرفته اند.

شهردار منطقه گفت: مراکز واکسیناسیون کرونا در حال حاضر از ساعت ۸:۳۰ صبح تا ۱۴ پذیرای شهروندان بر اساس رده بندی گروه های سنی است و روزانه ۱۵۰۰ دوز تزریق در آنها انجام شود.

۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۷
کد خبر: 12206

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 6 =