اقدامات پیشگیرانه برای سلامت کارکنان و مراجعان در اولویت است

نشست کارگروه مقابله با کرونا با موضوع بررسی پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در منطقه ۲۰ برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰؛ نشست کارگروه مقابله با کرونا در شهرداری منطقه ۲۰ با موضوع بررسی پیشگیری از شیوع ویروس کرونا با حضور شهردار،   معاونان اجتماعی، مالی و اقتصاد شهری، شهرسازی، برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی، روسای حراست، بازرسی، روابط عمومی، اموراداری، خدمات آموزشی و بهسازی، درآمد و خدمات شهری و دبیر ستاد مدیریت بحران منطقه برگزار شد.

فرهاد افشار شهردار منطقه با تاکید بر ضرورت توجه ویژه به سلامت پرسنل و مراجعان و رعایت کامل پروتکل های بهداشتی گفت: با تهیه ۱۰ دستگاه سم پاش جدید انجام عملیات ضدعفونی بخشهای مختلف ساختمان های این منطقه و به ویژه محلهای مراجعه شهروندان به صورت مستمر و روزانه انجام شود.

افشار افزود: به منظور مدیریت حضور مراجعین و جلوگیری از تجمع آنان در واحدهای پاسخگو ضمن استقرار سیستم نوبت دهی الکترونیک در واحد تکریم کارشناسان حوزه های شهرسازی و مالی برای پاسخگویی به مراجعین حضور یابند و در صورت ضرورت به واحدهای مربوطه ارجاع داده شوند.

او با تاکید بر تهیه ماسک برای نیروهای واحد خدمات و موتوری ادامه داد: به منظور حفظ سلامت کارکنان و مراجعان، با توجه به نصب طلق محافظ حدفاصل مراجعان و کارکنان پاسخگو، کارشناسان مستقر در واحد تکریم به وسایل بهداشتی پیشگیری از شیوع ویروس کرونا مجهز شوند.

افشار گفت: در صورت مشاهده علائم بیماری کرونا، همکاران از حضور در ادارات خودداری کرده و در راستای رفاه حال بیماران بسته های معیشتی همانند گذشته به آنان اختصاص داده شود.

او با توجه به اهمیت اطلاع رسانی دستورالعمل های جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، انتشار پیام های آموزشی و دستورالعمل های مربوطه در صفحات مجازی و پرتال منطقه و ارسال پیام های آموزشی بر روی سیستم های رایانه همکاران را از دیگر موارد مورد توجه بیان کرد.

او تاکید کرد: با توجه به اهمیت رعایت بهداشت فردی و عمومی، به قید فوریت ۸ چشمه سرویس بهداشتی ثابت و پرتابل در مجاورت واحد تکریم و ورودی ساختمان مرکزی نصب شود.

شهردار منطقه اهمیت واکسیناسیون گروه های آسیب پذیر را مهم عنوان کرد و اظهار داشت: پیگیری تهیه واکسن برای کارکنان واحدهای اجرایی و کارگران بر اساس اولویت خطرپذیری آنان در دستور کار قرار گرفته است.

۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۵
کد خبر: 12232

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 9 =