نباید فعالیت مدیران گذشته را زیر سوال برد

شهر: رئیس مجمع نمایندگان استان تهران، گفت: مدیریت ها فرصت است و باید از این فرصت ها در مسیر خدمت به مردم استفاده کرد و همیشه این باب باز نیست.

به گزارش شهر حجت الاسلام سید رضا تقوی نماینده مردم تهران در مجلس در آیین تحلیف شورای ششم تهران اظهار کرد: پست ها، میز و مقام و مسئولیت ها دوران محدود دارد و همیشگی و ابدی نیست. همچنین پست ها و مسئولیت ها ارثی نیستند که هر کسی بگوید این موقعیت میراث پدری است! خیر، اینگونه نیست. مقام نیز یک امانت است که در اختیار انسان قرار می گیرد تا به مردم خدمت کند و کسی که مسئولیت می پذیرد امانتدار است.

او افزود: مدیر سابق هر آنچه که در اختیار داشته است باید به مدیر جدید تحویل بدهد و او باید اطلاعات لازم برای پیشرفت کار در اختیار مدیر جدید قرار بدهد و مدیران قدیم تجربیات خود را به مدیران جدید منتقل کنند و مدیران جدید هرابهامی داشتند از مدیران قدیم سوال بپرسند و آنها نیز خالصانه پاسخ آنها را بدهند.

تقوی افزود: مدیر جدید نباید فعالیت مدیران گذشته را زیر سوال ببرد و برای تطهیر خود افراد و کارهای گذشته را زیر سوال ببرد و این اخلاق بدی است که در ارگان ها و نهادها گاهی اوقات مشاهده می کنیم و این اخلاق مناسبی نیست و در هر سازمان و تشکیلاتی که در سطح مدیریت تغییر بوجود می آید ممکن است برخی از تصمیمات مدیران گذشته ناراضی باشند و برخی از این آدم های ناراضی با آمدن مدیر جدید خود را به او نزدیک می کنند و مدام بر طبل بدبینی گذشته می کوبند و مدیر جدید باید مراقب این افراد خناس باشد.

نماینده تهران گفت: هر جا برای مسئول جدید سوال و ابهامی پدید آمد پیش از آنکه در مصاحبه ها و سخنرانی ها بیان کند و اذهان عمومی را تشویش کند از مدیران گذشته بپرسد و اگر قانع نشد اقدامات لازم را انجام دهد.

رئیس مجمع نمایندگان استان تهران، افزود: مدیریت ها فرصت است و باید از این فرصت ها در مسیر خدمت استفاده کرد و همیشه این باب باز نیست. 

۱۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۲
کد خبر: 12263

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =