دولت برای حل معضل حمل و نقل باید به شهرداری تهران کمک کند

شهر: شهردار سابق تهران گفت: حل معضل حمل و نقل فقط به عهده شهرداری تهران نیست، مخصوصا در شرایط ارزی که بخش عمده ای از نوسانت قیمت ارز باعث می شود اقلامی مانند واگن و اتوبوس که قبلا تهیه می شد، بسیار گران تر تهیه شود،  چون شرایط تحریم هم اثرگذار است. دولت برای حل این معضل باید به شهرداری تهران کمک کند.

به گزارش شهر، پیروز حناچی، شهردار تهران، سه شنبه- ۱۹ مرداد ۱۴۰۰-  در حاشیه صحن علنی شورا در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران درخصوص حل معضل حمل و نقل و ترافیک تهران گفت: موضوع حمل و نقل تهران یک موضوع حاکمیتی است. تا قبل از شرایط کرونا به طور روزانه حدود ۵ میلیون نفر از حمل و نقل عمومی تهران استفاده می کردند و الان هم حدود ۲ و نیم میلیون نفر استفاده می کنند.

او ادامه داد: حل این معضل فقط به عهده شهرداری تهران نیست، مخصوصا در شرایط ارزی که بخش عمده ای از نوسانات قیمت ارز باعث می شود اقلامی مانند واگن و اتوبوس که قبلا تهیه می شد، بسیار گران تر تهیه شود، چون شرایط تحریم هم اثرگذار است. موضوع ساده ای نیست و اعتقاد دارم که دولت برای حل این موضوع حتما باید به شهرداری تهران کمک کند.

شهردار سابق تهران در پاسخ به این سوال که بعد از شهرداری تهران در جه سمتی فعالیت خواهد کرد گفت: بنده استاد دانشگاه تهران هستم و به دوران تدریس بازمیگردم.

۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۷
کد خبر: 12363

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 11 =