تشکیل کمیته تخصصی دربحث حمل و نقل عمومی

شهر:رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: ترافیک و حمل و نقل شهر تهران نیازمند توجه فوق العاده است. البته در دوره مدیریت آقای مناف هاشمی تلاش های خوبی انجام شده و نسبت به دوره قبل از ایشان، تحرکی به وجود آمده ولی کمبود ها در حوزه اتوبوسرانی، مترو و  تاکسیرانی وجود دارد و شهرداری باید با دقت مسائل مربوطه در این بخش را تنظیم کند.

به گزارش خبرنگار شهر، مهدی چمران، رئیس شورای اسلامی شهر تهران، سه شنبه- ۱۹ مرداد ۱۴۰۰- پس از سومین جلسه شورای ششم در جمع خبرنگاران گفت: دستورهای جلسه امروز تودیع شهردار سابق تهران و گزارش معاونت حمل و نقل و ترافیک بود.

ترافیک و حمل و نقل شهر تهران به دلیل مسائل مربوط به مترو، اتوبوسرانی و تاکسیرانی نیازمند توجه فوق العاده است. البته در دوره مدیریت مناف هاشمی تلاش های خوبی انجام شده و نسبت به دوره قبل از ایشان، تحرکی به وجود آمده ولی این تحرک ایده آل نیست و کمبود ها در حوزه اتوبوسرانی، مترو و  تاکسیرانی وجود دارد و شهرداری باید با دقت مسائل مربوطه در این بخش را تنظیم کند.

او ادامه داد: دو فوریت طرحی در ارتباط با گزارش شهردار سابق تهران و انتقادات مطرح شده اعضای شورا از این گزارش با رای اکثریت اعضا تصویب شد که طبق آن باید یک گزارش کامل تغییر و تحول و بررسی تعیین شود.

رییس شورای اسلامی شهر تهران یادآور شد: موضوع دیگر مطرح شده مربوط به جلسات داخلی شورا بود که تقویم این جلسات را تا پایان سال برای روزهای یکشنبه و سه شنبه تنظیم کردیم.

چمران با بیان اینکه هرساله با همکاری آموزش و پرورش، پلیس و شهرداری، کمیته ای برای فعالیت‌های مربوط به آغاز مدارس و هماهنگی بیشتر و تسهیل ویژه در این بخش تشکیل می شود، اضافه کرد: در این جلسه درخواست شد تا علاوه بر آن، کمیته ای تخصصی در کمیسیون حمل و نقل شکل بگیرد و به صورت تخصصی مسأله حمل و نقل و ترافیک را دنبال کند.

۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۱
کد خبر: 12373

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 7 =