بازدید اعضای شورای شهر از پروژه های شهری منطقه ۱۴

احمد علوی از اعضای شورای اسلامی شهر تهران با همراهی شهردار منطقه ۱۴ روند پروژه های شاخص این منطقه را مورد بررسی قرار داد و بر ضرورت پیوست اجتماعی پروژه ها تاکید کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، همزمان با آغاز دور جدید بازدید های میدانی اعضای شورای اسلامی شهر تهران از مناطق، احمد علوی نیز از اعضای شورای ششم در منطقه ۱۴ حضور یافت و در اولین بازدید میدانی خود، بوستان اجتماعی نارنج، باغ سلیمانیه، میدانگاه و آرامستان های دولاب که از پروژه های شاخص منطقه و پایتخت هستند را بررسی و در جریان روند اجرای این پروژه ها قرار گرفت.  
علوی خدمت به مردم را از  اولویت های این دوره برشمرد و ابراز امیدواری کرد نتیجه این ارزیابی ها منجر به حل مشکلات شهروندان و توسعه محلات می شود.  
این عضو شورا با پرداختن به ضرورت رسیدگی و نوسازی بافت فرسوده در منطقه ۱۴ بر اتمام پروژه های مورد مطالبه شهروندان تاکید و فعالیت های اخیر مدیریت شهری منطقه ۱۴ را موثر و مثبت ارزیابی کرد.
علوی در ادامه گفت: تهیه پیوست اجتماعی برای پروژه های شهری بسیار ضروری و مهم است که برای تمامی فعالیت ها، برنامه ها و طرح های حوزه های مختلف شهری باید لحاظ شود.
عضو ششمین دوره از شورای اسلامی شهر تهران در پایان به ضرورت نظارت بر اجرای فعالیت های مذهبی در ایام محرم در دارالمومنین تهران با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی اشاره و بر پیگیری شورا و شهرداری برای محقق شدن اولویت های شهری با مدیریت اصولی، تخصصی و دلسوزانه  برای روحیه بخشیدن به مردم و افزایش  رضایتمندی آنها از عملکرد مدیریت شهری تاکید کرد.
کامبیز مصطفی پور شهردار منطقه ۱۴ نیز در جلسه بررسی پروژه ها گفت: طرح بوستان اجتماعی به عنوان اولین منطقه در بین مناطق ۲۲ گانه، در بوستان نارنج منطقه ۱۴ به اجرا درآمده است که بالابردن امنیت فضاهای سبزشهری با حضور و  نظارت عمومی مردم  و کاهش آسیب های اجتماعی احتمالی از جمله مهمترین اهداف این طرح به شمار می آید.
 مصطفی پور ضمن ارزیابی مثبت حضور و مشارکت مردم منطقه ۱۴ برای اجرای پروژه های اجتماع محور افزود:  نگاه مدیریت شهری منطقه  بر تقویت فضای مشارکت مردمی وتوجه به نیازهای محلات و در نهایت جلب رضایت شهروندان است.
در این جلسه همچنین حسین حاجی قربانی رابط دبیران شورایاری های منطقه درخصوص اولویت نیازهای محلات، نقطه نظرات و پیشنهاداتی را ارائه کرد.
این بازدید با حضور عضو شورای شهر در بخش واحد موتوری و تبادل نظر با راننده ها و همچنین دلجویی و عرض تسلیت بابت فوت مدیر واحد بخش موتوری منطقه (در اثر بیماری کرونا) ادامه یافت و سپس جلسه ارزیابی پروژه ها و ارائه راهکارهای لازم برگزار شد و در نهایت با دیدار عضو شورای شهر با پرسنل منطقه و دریافت نقطه نظرات آنها به پایان رسید.
۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۲
کد خبر: 12407

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 5 =