تمام امکانات شرکت شهر سالم در اختیار ستاد کرونا تهران است

شهر: چوبینه گفت: از ابتدای ورود کرونا همکاری های لازم را در زمینه درمان انجام داده و  تمام امکانات شرکت شهر سالم را در اختیار ستاد کرونا و بهداشت تهران قرار دادیم و لاین ویژه خدمات بیماران کرونایی را از سایر بیماران جدا کردیم.

به گزارش خبرنگار شهر، حمید چوبینه، مدیر عامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران در حاشیه آیین افتتاح طرح واکسیناسون کرونا- شنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۰- در جمع خبرنگاران گفت: این مرکز واکسیناسیون با حمایت دانشگاه علوم پزشکی تهران که امکانات واکسن را تهیه و امکانات سخت افزاری که شرکت شهر سالم شهرداری تهران فراهم کرد، راه اندازی شد.
او افزود: این مرکز دارای ۲۰ ایستگاه است که هر ایستگاه روزانه ۱۰۰۰ نفر و در مجموع ۲ هزار نفر از کارکنان شهرداری و همچنین شهروندان تهرانی را واکسینه می کند.
او با بیان اینکه هم در حوزه بهداشتی و هم در زمینه ایمن سازی شهروندان تهرانی با دانشگاه علوم پزشکی تهران همکاری داریم، افزود: رعایت دستورالعمل های بهداشتی و واکسینه کردن بهنگام شهروندان مهمترین نکته در این روزهای دشوار است. از ابتدای ورود کرونا همکاری های لازم را در زمینه درمان انجام داده و  تمام امکانات شرکت شهر سالم را در اختیار ستاد کرونا و بهداشت تهران قرار دادیم و لاین ویژه خدمات بیماران کرونایی را از سایر بیماران جدا کردیم.

مدیر عامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران عنوان کرد: در دانشگاه علوم پزشکی تهران نیز خدمات تزریق سرپایی رمدیسیور را به عنوان پشتیبان بیمارستان های تهران انجام دادیم. امیدواریم بتوانیم با تعطیلاتی که در نظر گرفته شده بار بیماری را به حداقل برسانیم.
به گزارش خبرنگار شهر، پیمان پورنصر ، شهردار منطقه ۱۶ نیز در این مراسم گفت: این مرکز با دستور سرپرست شهرداری تهران و همکاری شرکت شهر سالم در منطقه ۱۶ فعالیت خود را شروع کرده است.
او مکان این مرکز را ضلع شمال غربی بزرگراه بعثت در کنار بوستان بعثت عنوان کرد و افزود: اقدامات و هماهنگی های لازم در چند روز گذشته برای راه اندازی  انجام شد. در منطقه ۱۶ این مرکز در دوبخش به شهروندان و کارکنان شهرداری تهران خدمات لازم برای واکسیناسیون را ارائه می‌کند.

۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۲
کد خبر: 12438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 11 =