زلزله شرق استان تهران را لرزاند

شهر: رئیس سازمان پیشگری و مدیریت بحران شهر تهران گفت: زلزله حدودا در ۱۰ کیلومتری بومهن و رودهن بوده است. در این نقاط معمولا این لرزه ها اتفاق می افتد و نمی توان گفت بعد از این زلزله شاهد اتفاق خاصی خواهیم بود، اما سازمان مدیریت بحران در حالت آماده باش نسبی است برای اینکه آمادگی ذهنی برای اتفاقات بعدی را داشته باشد.

رضا کرمی محمدی، رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران در گفت و گو با خبرنگار شهر درخصوص زلزله عصر امروز، یکشنبه- ۲۴ مرداد ۱۴۰۰- گفت: این زلزله به بزرگی ۳.۹ ریشتر، ساعت ۱۷:۱۱ شرق استان تهران را لرزاند.

او ادامه داد: این زلزله در این مقیاس، زلزله ای است که به صورت مکرر در طول سال اتفاق می افتد. زلزله حدودا در ۱۰ کیلومتری بومهن و رودهن بوده است.

کرمی محمدی گفت: در این نقاط معمولا این لرزه ها اتفاق می افتد و چون این لرزه ها یک اتقاق مداوم است نمی توان گفت که بعد از این زلزله شاهد اتفاق خاصی خواهیم بود، اما سازمان مدیریت بحران در حالت آماده باش نسبی است برای اینکه آمادگی ذهنی برای اتفاقات بعدی را داشته باشد.

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران در پایان بیان کرد: این زلزله هیچ خسارتی نداشته است.

پیش از این نیمه شب ۲۹ آذر سال گذشته نیز زمین لرزه ای با بزرگای ۴ ریشتر مناطق دماوند، آبسرد، بومهن و پلور را لرزانده بود.

۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۳
کد خبر: 12460

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 0 =