‍ آغاز فعالیت نمایشگاه "با یاد تو شهرجان‌گرفته" در منطقه۶ تهران

سرپرست معاونت امور اجتماعی وفرهنگی شهرداری منطقه ۶، از برپایی نمایشگاه "بایادتوشهرجان گرفته" از بیست و یک مرداد همزمان با سوم‌ ماه محرم به مدت ده روز در میدانگاه شهدای هفتم تیر خبر داد.

عبدالرضا نداف، سرپرست معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه در گفتگو با خبرنگار شهر گفت: در این نمایشگاه آثار مختلف فرهنگی و هنری با محوریت ماه محرم به نمایش گذاشته شده است. این آثار هنری در محصولاتی از جمله گرافیک ، تابلوهای نقاشی ،تصویر سازی ماکت ، معرفی کتاب ،پوستر، کتیبه ، پرچم و... در دیواره هایی طراحی و در معرض نمایش شهروندان قرار دارد.

سرپرست معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۶ ادامه داد: فضاسازی و برپایی سقاخانه در این نمایشگاه مورد استقبال شهروندان بوده که می‌توانند با ارائه آثار هنری مرتبط ازجمله نقاشی ، عکس و... که در اختیار دارند در رونق بخشیدن‌این نمایشگاه مشارکت داشته باشند. ایجاد غرفه مشاوره مذهبی جهت آشنایی بیشتر کودکان، نوجوانان و جوانان با واقعه مهم کربلا از جمله فعالیتهای فرهنگی در این نمایشگاه است.

او بیان کرد: رادیو نوای محرم بخش جذاب این نمایشگاه است که با هدف آگاهی بخشی بیشتر به شهروندان در خصوص کرامات و فضایل اخلاقی یاران امام حسین (ع) در واقعه عاشورا ایجاد شده است.

این نمایشگاه توسط معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه۶ و شهرداری ناحیه۳برپا شده است.

۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۰
کد خبر: 12470

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 13 =