۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۲
کد خبر: 12577

روز کارمند ارج نهادن به جایگاهی والا در نظام اسلامی است

یادداشت شهردار منطقه ۲ به مناسبت هفته دولت
روز کارمند ارج نهادن به جایگاهی والا در نظام اسلامی است

شهردار منطقه۲ در گرامیداشت هفته دولت و روز کارمند با صدور پیامی فرا رسیدن روز کارمند را تبریک گفت .

حسن صفات، شهردار منطقه ۲ ضمن گرامیداشت هفته دولت در این پیام آورده است: هفته اول شهریور که به نام هفته دولت نام‌گذاری شده است یادآور روزهای خدمتگزاری صادقانه شهیدان والامقام رجایی و باهنر و نیز فرصت مغتنمی برای تبیین دستاوردها و خدمات نظام  مقدس جمهوری اسلامی است.هم چنین چهارم شهریور روز کارمند است؛ هم آنان که موثرترین سرمایه های هر سازمان و نهادی برای دست یابی به اهداف و عامل شکوفایی و توسعه کشور هستند.  روز کارمند بهانه‌ای‌ست برای سپاس از انسان‌های نیکی که دانسته پای در راه پر فراز و نشیب خدمت به هم‌نوعان خود نهاده‌اند و با تلاش صادقانه، گره از کار خلق می‌گشایند. کارمندان در هر سازمان  از جایگاه ویژه‌ای برخوردارهستند و تحقق بسیاری از اهداف به دست آنان است. همانانی که تمام همت و تلاششان، گشایش گره‌های زندگی انسان‌ها، رفع مشکلات و ایجاد آرامش در جامعه است.
 بدون تردید خدمت به مردم در هر لباس و هر شغلی از بزرگ‌ترین توفیقاتی است که خداوند متعال در اختیار بندگان خود قرار داده و برای آن اجری عظیم در نظر گرفته است.
اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهیدان به ویژه شهدای پاک باخته دولت و ضمن ارج نهادن به تمام تلاشهای وافر مردان و زنان خدوم عرصه های اداری و اجرایی کشور، فرا رسیدن هفته دولت و روز کارمند را به همه خدمتگزاران صدیق دولت و همکاران ارجمندم در شهرداری تهران تبریک عرض کرده و یاد و خاطره‌ی همکاران فقیدمان را نیز گرامی داشته و از خداوند برای ایشان مغفرت واسعه طلب می‌کنم.امید می رود با کمک و همکاری همه کارکنان در بهبود کیفیت کلیه فعالیتها و جلب رضای باری تعالی و مردم عزیز شهرمان موفق‌تر از گذشته حرکت نمائیم.

۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۲
کد خبر: 12577

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 2 =