آغاز واکسیناسیون کارکنان شهرداری منطقه ۷

شهردار منطقه ۷ از آغاز واکسیناسیون کارکنان شهرداری این منطقه با هدف جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و کاهش همه گیری در بین خانواده های شهرداری در این منطقه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، سمیه حاجوی شهذدرار این منطقه با بیان اینکه واکسیناسیون سازمان ها و برخی از شرکت های عملیاتی شهرداری تهران اجرا شده است، اظهار داشت: باتوجه به هماهنگی های انجام شده و اعلام ستاد مرکزی شهرداری تهران، تعداد ۳۰۰ نفر از کارکنان این منطقه با مراجعه به مرکز اجرای طرح واکسیناسیون کرونا، دز اول واکسن را تزریق کردند.
حاجوی در ادامه گفت: با توجه به حضور شهروندان در سطح منطقه و نواحی و ارائه خدمات به آن ها و همچنین نوع فعالیت کارکنان، یکی از مهمترین دغدغه های مدیریت شهری واکسینه شدن پرسنل و حفظ سلامت و رفاه حال آن ها است.
حاجوی با اشاره به اینکه واکسیناسیون کلیه پرسنل از طریق پیامک به آن ها اعلام می گردد، خاطرنشان کرد: با هماهنگی های انجام شده تا واکسینه شدن تمامی کارکنان رسمی و قرادادی، این روند ادامه دارد و با برنامه ریزی های لازم کارکنان نواحی و اجرایی و دارای مشاغل پرخطر جهت تزریق واکسن در اولویت قرار دارند.

۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۳
کد خبر: 12585

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 14 =