مناسب سازی پایانه ها و ایستگاه های مترو در منطقه ۱۹ 

شهردار منطقه ۱۹ از مناسب سازی پایانه ها و ورودی های ایستگاه های مترو محدوده این منطقه به منظور رفاه حال و سهولت دسترسی افراد معلول خبر داد.  

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، علی توکلی شهردار این منطقه مناسب سازی معابر و فضاهای شهری را از اقدامات اولویت دار شهرداری این منطقه در راستای دسترسی همگانی به امکانات شهری اعلام کرد و افزود: در همین راستا عملیات اجرایی مناسب سازی ایستگاه مترو عبدل آباد و پایانه اتوبوسرانی بهشت آغاز شده و در مرحله ایجاد رمپ ورودی است.
به گفته او پیش از این نیز ایستگاه مترو آزادگان ضمن بهسازی،  در قالب اجرای اقداماتی همچون احداث دو پارکینگ ویژه معلولین و نصب تابلو، مناسب سازی محوطه اطراف و رفع اختلاف سطح ها در محل اتصال پیاده رو به سواره رو و نیز ایجاد سه رمپ ورودی برای سهولت دسترسی از پیاده رو به محوطه مترو و تجهیز به میله های دستگرد مناسب سازی شد.
توکلی در ادامه به ایمن سازی بزرگراه های مواصلاتی محدوده این منطقه اشاره کرد و گفت: درهمین راستا طی هفته گذشته ۲۰۰ گاردریل در بزرگراه شهید کاظمی، تندگویان، علامه عسگری و شهید هاشمی نصب شد. ضمن اینکه این محورها مجهز به کاشن تانک و موانع استوانه ای شدند.  
شهردار منطقه همچنین با اشاره به اقدامات ترافیکی صورت گرفته در راستای آرام سازی و کنترل تردد خودروها در خیابان های محدوده بیان کرد: به همین منظور ضمن احداث بیش از ۴۰ سرعتکاه آسفالتی در معابر  این منطقه از ابتدای سال جاری، عملیات ایجاد سرعتکاه در خیابان دانشگاه خانی آباد نو و بزرگراه علامه عسگری نیز آغاز شده است.  
 

۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰
کد خبر: 12589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 1 =