تمبر اختصاصی مدافعان و شهدای سلامت منطقه ۶ به کادر پزشکی اهدا شد

همزمان با بزرگداشت مقام پزشک با حضور شهردار منطقه ۶ و مدیرکل سلامت شهرداری تهران مراسم یادبود شهدای مدافع سلامت در موزه ملی تاریخ پزشکی دانشگاه تهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۶، در هفتمین روز از شهریورماه، مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافعان سلامت در محل موزه ملی تاریخ پزشکی دانشگاه تهران برگزار شد و تورج فرهادی شهردار منطقه ۶، با گرامیداشت روز پزشک، جامعه پزشکان را به عنوان سفیران سلامت و تندرستی و بهروزی یاد کرد و گفت : شیوع ویروس کرونا در جامعه، ارزش وجودی فرشتگان نجات را بیش از گذشته عیان کرده است و امروز تمام اقشار از مسئولان تا مردم قدردان ایثار و تلاش مدافعان سلامت هستند.

وی با تکریم جامعه پزشکی و ادای احترام به مقام شامخ شهدای مدافع سلامت افزود: همه ی ما همدل و همراه کادر درمان در روزها و ماه های سخت کرونایی هستیم  و هیچگاه این عشق و ایثار را فراموش نخواهیم کرد.

در این مراسم که به همت اداره سلامت معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه ۶ برگزار شد، تمبر یادبود شهدای مدافع سلامت توسط تورج فرهادی شهردار منطقه ۶ به دکتر صادق نیت رئیس بیمارستان امام خمینی (ره)، دکتر شکوری نماینده مرکز طبی کودکان، دکتر نوروزی نماینده بیمارستان  شریعتی و همچنین دکتر حمیدرضا نمازی رئیس موزه، اهدا شد و از زحمات ایشان و کادر پزشکی قلب پایتخت قدردانی گردید.

بر اساس این گزارش، دکتر زینب نصیری مدیر کل سلامت شهرداری تهران، عبدالرضا نداف سرپرست معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۶، جمعی از مدیران شهرداری تهران و دانشگاه علوم پزشکی ایران در این مراسم حضور داشته و به اتفاق از آثار باستانی و ادوات پزشکی تمدن ایرانی بازدید کردند.

این موزه در خیابان امیر آباد شمالی خیابان شانزدهم واقع شده است.

۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۸
کد خبر: 12654

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 1 =