بروزرسانی تابلوهای ورودی جنوب پایتخت

تمامی تابلوهای ورودی جنوب شهر تهران در محورهای بزرگراهی و شریان های اصلی محدوده منطقه ۱۹ تعمیر و بروزرسانی شدند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، علی توکلی شهردار منطقه مبادی ورودی شهر را یکی از نقاط مهم و تأثیرگذار آن دانست و گفت: با توجه به اینکه منطقه ۱۹ به لحاظ جغرافیایی دروازه بین المللی پایتخت محسوب شده و هر روز میزبان جمع زیادی از شهروندان و مسافران نقاط مختلف کشور است، هرساله اقدامات شهری مختلفی به منظور ساماندهی و زیبایی سیمای بصری آن صورت می گیرد.
در همین راستا طی اقدامی کلیه تابلوهای ورودی به محدوده منطقه ۱۹، نصب شده در این مبادی از جمله بزرگراه های شهید هاشمی، شهید کاظمی و ... مرمت و بروزرسانی شدند.
 او با بیان اینکه تابلوهای ورودی به عنوان نخستین المان های ورودی به محدوده شهری محسوب شده که مزین به نمادهای منطقه است افزود: با توجه به فرسودگی ظاهری این تابلوها که بر اثر شرایط جوی دچار فرسودگی شده بود، ضمن انجام تعمیرات مورد نیاز، برچسب های آن ها تعویض و پایه تابلوها براساس پالت رنگی مصوب سازمان زیباسازی شهر تهران رنگ آمیزی شد.
 توکلی بازآماد ساعت های شهری موجود در معابر شهری، بوستان بزرگ ولایت و سایر بوستان ها را از دیگر اقدامات اجرایی به منظور بهسازی نمای شهری منطقه اعلام و بیان کرد: طی این فعالیت  ١٤ پایه ساعت با اجرای عملیات رنگ آمیزی و تنظیم و رفع نواقص فنی، بازآماد شد.
 شهردار منطقه همچنین به پاکسازی معابر منطقه از دیوارنوشته، برچسب ها و شعارهای تبلیغاتی غیرمجاز اشاره کرد و گفت: این اقدام به منظور حذف آلودگی های بصری و آراستگی منظر شهر در ۲۱۰۰ مترمربع از جداره های این منطقه انجام شد.
 

۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۳
کد خبر: 12660

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 2 =