۹۵۰۰ تن آسفالت ریزی به وسعت ۱۰۲ هزار متر مربع در غرب تهران

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۹ از اجرای لکه گیری و آسفالت ریزی ۹ هزار و ۵۰۰ تنی در ۱۲۲ هزارمترمربع از معابر پهنه غربی پایتخت در ۶ ماه نخست سال ۱۴۰۰ خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹، فرزاد فرهادیان با اعلام این خبر گفت: یکی از برنامه های معاونت فنی و عمران نگهداشت و بهبود وضعیت معابر محدوده منطقه است که در این راستا عملیات لکه گیری و آسفالت ریزی به صورت مستمر و جدی در معابر اصلی و فرعی غرب پایتخت انجام می شود.
او با بیان اینکه اجرای عملیات آسفالت به سه روش لکه گیری، درزگیری و روکش مکانیزه  انجام شده است، افزود: در بخش تراش و روکش مکانیزه آسفالت به حجم ۵۰۰۰ تن به مساحت ۲۲۰۰۰ متر مربع، عملیات لکه گیری، مرمت نوار حفاری و روکش دستی آسفالت به حجم ۴۵۰۰ تن و مساحت ۴۰۰۰۰ متر مربع در محلات ۸ گانه  و نهایتا عملیات درزگیری آسفالت به متراژ ۴۰۰۰۰ متر در معابر منطقه صورت گرفته است.
معاون فنی و عمرانی منطقه ۹ درخاتمه تاکید کرد: عملیات بهسازی معابر و نگهداشت وضعیت آسفالت در پهنه غربی پایتخت در معابر اصلی و فرعی، در راستای خدمت رسانی بهتر به شهروندان  و به صورت مستمر و منظم و اصولی انجام می گیرد تا وضعیت تردد شهروندان و خودروها تسهیل شود.

۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۷
کد خبر: 12679

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 4 =