پیشرفت ۹۵ درصدی تقاطع غیر همسطح سه راه باقرشهر

عملیات اجرایی پروژه تقاطع غیرهمسطح سه راه باقرشهر با ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی در آستانه تکمیل و بهره برداری قرار گرفته است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، به منظور بررسی اقدامات اجرایی و پیشرفت کار این پروژه بازدیدی توسط صفا صبوری دیلمی معاون فنی و عمران شهرداری تهران به همراه علی پیوسته مدیرعامل و علی اکبر فسایی معاون اجرایی سازمان مهندسی و عمران شهر تهران،  پیمان عباسی مدیرکل اداره هماهنگی فنی و عمرانی سازمان ها و مناطق و محمد مهدی گندمی معاون فنی و عمران منطقه ۱۹ صورت گرفت که طی آن مدیر پروژه به ارائه توضیحاتی درخصوص عملیات انجام شده و سطح پیشرفت کار پرداخت.
طی این بازدید صبوری با تأکید بر تسریع در اتمام اقدامات باقیمانده در مسیر چپگرد پل از بزرگراه علامه عسگری به سمت باقرشهر شمال، خواستار تکمیل آسفالت آن برای بهره برداری و تردد خودروها شد.  
او ضمن ارائه توضیحاتی درخصوص اهمیت ترافیکی این پروژه در کاهش ترافیک با بهره برداری از مسیرهای تندروی شمال به جنوب و جنوب به شمال، کاهش زمان سفر و صرفه جویی در مصرف انرژی به موضوع تأمین لوله ها در لایه های پایین پل به منظور هدایت آبهای سطحی و پیشگیری از آبماندگی و ضرورت بازنگری در طرح برای حل این مشکل پرداخت.
طی این بازدید مهدی گندمی معاون فنی و عمران منطقه نیز درخصوص اقدامات اجرایی توسط شهرداری منطقه جهت تسریع در بازگشایی پل به ارائه توضیحات لازم پرداخت.
به گفته او دوربرگردان جنوب به جنوب و شمال به شمال توسط قرارگاه خاتم، سازمان مهندسی و عمران شهر تهران و شهرداری منطقه ۱۹ اجرا شده است.
براساس این گزارش طرح احداث تقاطع غیرهمسطح بلوار علامه عسگری با جاده قدیم قم شامل یک پل روگذر جنوب به غرب، یک زیرگذر شرق به غرب و غرب به شرق و دور برگردان جنوب به جنوب و شمال به شمال است.  
فاز بعدی این پروژه پس از رفع معارضات کلید خواهد خورد.

۱۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۷
کد خبر: 12703

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =