آغاز واکسیناسیون خانواده‌ کارکنان شهرداری تهران؛ هفته آینده

مدیرعامل شرکت شهر سالم از آغاز واکسیناسیون خانواده‌های کارکنان شهرداری تهران از ابتدای هفته آینده خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شرکت شهر سالم، حمید چوبینه در تشریح روند واکسیناسیون کرونای کارکنان شهرداری تهران گفت: بر اساس اولویت اعلام شده از سوی وزارت بهداشت برای تیم‌های مربوطه در شهرداری، ابتدا واکسیناسیون کارکنان بهشت‌زهرا (س)، سازمان پسماند، رانندگان و راهوران حمل و نقل عمومی انجام گرفت و اکنون با برپایی مراکز واکسیناسیون شهر سالم، نوبت دریافت واکسن به سایر کارکنان شهرداری رسیده است.

مدیرعامل شرکت شهر سالم افزود: واکسیناسیون طبق جدول زمان‌بندی در حال انجام است و طی روزهای اخیر خوشبختانه شاهد تسریع در امر واکسیناسیون در کشور و در شهرداری تهران هستیم.

چوبینه با اشاره به ظرفیت‌های بالای شهرداری تهران در کمک به امر واکسیناسیون اظهار کرد: از روزهای آینده بنا به دستور سرپرست شهرداری تهران و صحبت‌های رئیس شورای شهر، خانواده کارکنان شهرداری بر اساس نوبت تحت پوشش دریافت واکسن قرار می‌گیرند و از اول هفته آینده سهمیه‌بندی، اولویت‌بندی و نام‌نویسی خانواده‌ها بر اساس دستورالعمل‌ها انجام می‌گیرد.

او ادامه داد: طی تعامل با وزارت بهداشت و دانشگاه‌های علوم پزشکی، در حال حاضر یک سوم از ظرفیت مراکز واکسیناسیون شهر سالم برای شهروندان در نظر گرفته شده، یک بخش هم برای کارکنان که تاکنون واکسن دریافت نکرده‌اند و بخش دیگر برای خانواده‌های آنها اختصاص یافته است.

مدیرعامل شرکت شهر سالم با ابراز امیدواری نسبت به سرعت یافتن واکسیناسیون عمومی و کاهش آمار مبتلایان و فوتی‌های کرونا در پایتخت گفت: از سازمان‌ها، شرکت‌ها و مناطق شهرداری خواسته‌ایم که آمار و اطلاعات خانواده‌های کارکنان را به ما ارائه دهند و پس از جمع‌بندی‌ها آن، از ابتدای هفته آینده واکسیناسیون آنها را آغاز می‌کنیم.

۱۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۵
کد خبر: 12716

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 9 =