افزایش ۱۶۰۰ فضای پارک خودرو به ظرفیت سرخه حصار

شهردار منطقه ۱۳ با اشاره به ساخت ۳۰۰ پارکینگ در بوستان جنگلی سرخه حصار از افزایش ظرفیت پارکینگ این بوستان به ۱۶۰۰ فضای پارک خودرو خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳ ، مجتبی شکری شهردار منطقه با بیان اینکه مجموعه شهرداری در شرایط محدودیت های کرونایی ، از این فرصت برای شناسایی و رفع نواقص بوستان جنگلی سرخه حصار بهره برد ، گفت : با توجه به کمبود فضای پارک خودرو در سرخه حصار و آسیب  به بخشی از فضاها به واسطه حضور خودروها ، حدود ۳۰۰ پارکینگ در حال ساخت است که با تکمیل آن ظرفیت‌های پارکینگ این بوستان به هزار و ۶۰۰ جای برای پارک خودروها می‌رسد.
او افزود: در راستای بهسازی بوستان با کاشت و توسعه درختان و ساماندهی مجموعه ۲۰ هزار درخت کاشته شد که ۵۰۰ درخت کهنسال با عمر بیش از ۱۵سال کاشته شده که خوشبختانه همگی موفقیت‌آمیز بوده‌است.
شهردار منطقه، احداث و مرمت ۱۴۰ آلاچیق ، ۱۰ کیلومتر جدول‌گذاری، نوسازی تمامی معابر بوستان جنگلی سرخه حصار ، پخش ۹ هزار و ۳۰۰ تن آسفالت برای معبر سازی از دیگر اقدامات انجام شده برشمرد .
او یادآور شد: در سرخه حصار هوشمندسازی مورد توجه قرار گرفته و وقتی ماشین وارد این بوستان می‌شود توسط ۴۰ دوربین کنترل می‌شود و افراد می‌توانند از طریق سامانه «تهران من» به‌صورت هوشمند پارک خودرو خود را رزرو کنند.
شهردار منطقه۱۳ در خصوص محدودیت تردد خودرو در سرخه حصار بعد از دوران کرونا بیان کرد : در محدوده‌هایی تا رسیدن به پارکینگ‌های توسعه‌یافته اجازه ورود خودرو داده می‌شود و پس از آن شهروندان می‌توانند از ماشین‌های برقی، دوچرخه و پیاده‌راه برای ادامه مسیر استفاده کنند.

۱۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۱
کد خبر: 12717

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 1 =