شاخصه اصلی فعالیت بهشت زهرا(س) در ایام کرونا حفظ کرامت متوفیان است

شهر: نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران در جمع پرسنل سالن های تطهیر گفت: حفظ کرامت متوفیان به ویژه متوفیان کرونا و رعایت دقیق نکات شرعی و بهداشتی و همچنین تکریم خانواده های داغدار و مراجعه کنندگان در این شرایط سخت از شاخصه های اصلی خدمت رسانی سازمان بهشت زهرا(س) است.

به گزارش شهر، پرویز سروری نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران به همراه جعفر شربیانی عضو هیئت رئیسه این شورا و همراهی سعید خال مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) با حضور در مجتمع عروجیان و مرکز پذیرش بهشت زهرا(س) از پروژه های درحال اجرا، حسینیه عطر یاس و سالن های تطهیر بازدید و با برخی مراجعه کنندگان و همچنین پرسنل سازمان بهشت زهرا(س) از نزدیک گفت و گو کردند.

پرویز سروری نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: نزدیک به ۲ سال پرسنل سازمان بهشت زهرا(س) در شرایط سخت و طاقت فرسایی در حال خدمات رسانی به شهروندان قرار دارند و می توان گفت جهادی ترین کار در مقابل با بحران بی سابقه کرونا تلاش و خدمات عزیزان زحمتکش در بهشت زهرا(س) است.  

وی افزود: مجموعه اعضای شورای اسلامی شهر تهران تلاش می کنیم تا در شورای ششم قدردان زحمات پرسنل سازمان بهشت زهرا(س) باشیم.

پرویز سروری ادامه داد: جای بسی خرسندی است در طی این ۱۹ ماه شرایط سخت و طاقت فرسا و حضور جهادی شما در خط مقدم مبارزه با بحران کرونا حتی یک مورد فوتی در بین کارکنان سازمان بهشت زهرا(س) مشاهده نکردیم و این نشان دهنده برنامه ریزی دقیق، مدیریتی هوشمندانه و رعایت پروتکل های بهداشتی و دستورالعمل ها در بالاترین سطح در بهشت زهرا(س) است.

سعید خال مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) و شهردار حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) در ابتدای این بازدید ضمن تقدیر از اعضای شورای اسلامی شهر تهران برای حضور در سالن های تطهیر مجتمع عروجیان، گزارشی  از ۱۹ ماه تلاش شبانه روزی و مجاهدت پرسنل سازمان بهشت زهرا(س) در مقابله با بحران کرونا ارائه کرد.

۱۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۵
کد خبر: 12761

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 1 =