صدور رأی بند ۲۰  برای مشاغل تولیدی پرخطر در منطقه ۱۹

شهردار منطقه ۱۹ از تشکیل پرونده و صدور رأی تمهیدات برای صاحبان ۱۸ تولیدی زیرزمینی خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه‌ ۱۹، علی توکلی با اعلام این خبر گفت: این تولیدی ها که در خیابان نیایش فعال هستند به دلیل عدم رعایت اصول آتش نشانی و داشتن مخاطرات ایمنی در سه مرحله اخطار دریافت کرده و به دلیل عدم بی توجهی به اخطارها و رفع موارد خطرساز در مهلت اعلام شده، پرونده آن ها در مرحله صدور رأی بند ۲۰ مبنی بر اعمال تمهیدات و رفع خطر قرار گرفته است.
او همچنین با اشاره به مزاحمت نمایشگاه های فروش خودرو در خیابان شکوفه اظهار کرد: صاحبان این نمایشگاه ها به دلیل گنجایش کم مغازه اقدام به سد معبر و پارک خودروها در حاشیه خیابان کرده و باعث ایجاد ترافیک می شوند.  
توکلی ادامه داد: اخطارهای لازم برای نمایشگاه های مزاحم صادر شده و در حال حاضر پرونده ۱۰ نمایشگاه به دلیل عدم رفع مزاحمت در مرحله صدور رأی تعطیل قرار دارد.
شهردار منطقه با بیان اینکه رسیدگی به مزاحمت‌های ناشی از فعالیت مشاغل یا آلایندگی حاصل از آن که مختل کننده آرامش شهروندان، سلامت جسمانی و روانی آن ها یا تهدید کننده سلامت محیط زیست باشد در صلاحیت کمیسیون بند ۲۰ شهرداری‌ها است، اعلام کرد: در همین راستا کنترل و نظارت های مستمر طی انجام گشت زنی ها در واحدهای صنفی فعال در محدوده این منطقه جهت رفع مزاحمت صورت می گیرد.
ضمن اینکه شهروندان نیز می توانند با شناسایی مشاغل مزاحم اعم از آلودگی های صوتی، آب و خاک و اعلام از طریق سامانه های  ۱۳۷ و ۱۸۸۸در رفع این مزاحمت ها و تسریع در اعمال قانون مشارکت داشته باشند.
 

۱۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۸
کد خبر: 12774

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 0 =