‍ ۴۵ هزار تن آسفالت تا پایان سال در محورهای عبوری شمال تهران پخش می شود

عملیات عمرانی لکه گیری و روکش آسفالت معابر و بزرگراه های شمال تهران با هدف تردد روان و ایمن رانندگان با پخش ۴۵ هزار تن آسفالت تا پایان سال به صورت شبانه روزی در حال انجام است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، مجید افشاری معاون فنی و عمرانی منطقه ۱ با اعلام خبر فوق اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون روسازی معابر و خیابان های منطقه یک با بیش از ۱۹ هزار و ۴۰۰ تن آسفالت بهسازی شده است که بزرگراه های شهید آیت الله مدرس و شهید چمران همچنین خیابان های لاله، آفریقا، معابر شهرک شهید محلاتی و خیابان احداثی ۳۵ متری افتخاری از جمله نقاط عبوری اصلی برای این منظور بوده است.

 وی همچنین پخش آسفالت مکانیزه و لکه گیری معابر را از دیگر اقدامات دانست و گفت: بیش از ۱۰ هزار تن تراش و روکش آسفالت مکانیزه و بیش از ۹ هزار تن آسفالت برای لکه گیری معابر و خیابان ها از جمله خیابان های شهید دربند، غلام جعفری و ... انجام شده است.

معاون شهردار منطقه یک خاطر نشان کرد: بیش از ۵۰۰ تن آسفالت نیز برای بهسازی مسیرهای اتوبوس تندرو منطقه از جمله در محورهای بزرگراه شهید چمران و نمایشگاه بین المللی استفاده شده است. 

افشاری با اشاره به فعالیت های اجرایی معاونت فنی و عمرانی تا پایان سال برای پخش بیش از  ۴۵ هزار تن آسفالت افزود: به منظور ساماندهی و ایمن سازی خیابان ها و معابر، جهت تردد شهروندان و وسایل حمل و نقل عمومی، فعالیتهای شبانه روزی این حوزه در نواحی ده گانه  این منطقه به صورت مستمر در حال انجام است.

۱۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۰
کد خبر: 12816

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 5 =