ارتباط معاون حمل و نقل شهرداری با شهروندان از طریق سامانه ۱۸۸۸

شهر: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از طریق سامانه ۱۸۸۸ به تماس های شهروندان پاسخ داد و در جریان مشکلات قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار شهر؛ صبح امروز سید مناف هاشمی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با ارتباطی که سامانه ۱۸۸۸ به این معاونت داده بود با شهروندان بدون واسطه هم‌صحبت شد تا در جریان  مشکلات ترافیکی و حمل و نقل عمومی تهرانی ها قرار گیرد. بیشترین گلایه از کمبود اتوبوس ها در تهران بود.

محمود ترفع، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه - علی امام، مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) -جدی ثانی، مدیرعامل شرکت کنترل ترافیک- حسین مقدم، مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران -امیرحسین صدیقی، مدیرعامل سازمان پایانه ها و پارک سوارها – علی عبدالله پور، مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو– محمد روشنی، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران – علی وفقی، مدیرکل ایمنی و مهندسی ترافیک – وحید سرلک، معاون فنی مهندسی سازمان حمل و نقل و ترافیک، عمار سعیدیان فر، مدیر ساماندهی و طرح های ترافیکی سازمان حمل و نقل و ترافیک - هاشمی، معاون بهره برداری اتوبوسرانی - در کنار سید مناف هاشمی به تماس شهروندان در حوزه حمل و نقل و ترافیک پاسخ دادند.

گفتنی است؛ سید مناف هاشمی در مدت پاسخگویی از طریق ویدیو کنفرانس با مجتبی موسوی، رییس سامانه ۱۸۸۸ در ارتباط بود.

در پایان گفتگو با شهروندان در جهت رفع مشکلات قول های مساعدی داده شد. در برخی موارد نیز شماره شهروندان اخذ شده و قرار بر این است پس از رفع مشکل با آنها در میان گذاشته شود.

۱۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۸
کد خبر: 12823

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 12 =