بیگدلی مدال طلای پارالمپیک خود را به پدرش تقدیم کرد

شهر: عضو تیم والیبال نشسته در پارالمپیک توکیو، مدال طلای خود را به نیابت از جوانان محله فلاح، به پدرش تقدیم کرد.

به گزارش خبرنگار شهر، داود لطفی، شهردار منطقه ۱۷ در مراسم خیر مقدم به صادق بیگدلی عضو تیم قهرمان والیبال نشسته کشورمان در پارالمپیک توکیو در منزل این قهرمان گفت: افتخار ملی امروز به ثمر نشست و باعث به اهتزاز درآمدن پرچم جمهوری اسلامی و طنین انداز شدن سرود پرافتخار کشورمان شد.  امیدواریم دعای خیر مردم  همواره بدرقه راه این عزیزان باشد.

در ادامه امیر محسنی، مدیر عامل سازمان ورزش شهرداری تهران گفت: صادق بیگدلی تا امروز در ۵ پارالمپیک شرکت کرده و در سه مورد مدال طلا را کسب کرده، امسال قهرمانان ما در این مسابقات ۱۲ طلا و ۱۱ نقره و یک برنز کسب کنند.

او افزود: قهرمانان بین مردم صمیمی و عاشق در این منطقه پرورش یافتند و  امروز در مناطق ۲۲ گانه تهران منطقه ۱۷ نیز بعد از منطقه ۲۱ دارای افتخار شد و یک قهرمان طلایی را در برای خود دید.

صادق بیگدلی، قهرمان پارالمپیک توکیو نیز گفت: در این دو سال با توجه به شرایط کرونا، اردوها شرایط خاصی را پشت سر گذاشت و مسابقات با شرایط ویژه و سختی برگزار شد.

عضو تیم والیبال نشسته پارالمپیک توکیو افزود: نیت کرده بودم با نام و مدد از یکی از عزیزان شهید و ائمه در این پنج مسابقه شرکت کنم و در بازی اول با مدد از امام رضا (ع) و در بازی های بعدی نیز با نام و یاد شهیدان؛ عسگری، بیات، یزدانی و محسنی در بازی حاضر شدم.

او در پایان مدال طلای خود را به نیابت از جوانان محله فلاح، به پدرش تقدیم کرد.

۱۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۲
کد خبر: 12844

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 12 =