بروز بودن مجموعه مترو باید حفظ شود

رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: مترو یک مجموعه بسیار قوی با مدیریت هوشمندانه و تکنولوژی برتر است و باید به روز بودن و برتری در مجموعه مترو حفظ شود.

به گزارش شهر به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه؛ مهندس تشکری هاشمی امروز دوشنبه ١۵ شهریور ماه از پایانه فتح آباد و مرکز واکسیناسیون شرکت بهره برداری متروی تهران وحومه بازدید کرد.

وی در حاشیه این بازدید افزود: سایر سامانه های حمل و نقل نیز باید خودشان را همانند مترو به مدیریت هوشمندانه و تکنولوژی برتر نزدیک کنند. خوشبختانه اتوبوسرانی خوب عمل کرده  اما تاکسیرانی جای کار بسیاری دارد.

رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران در ادامه گفت: هدف از این بازدید در مرحله اول برای خدا قوت گفتن به همکارانی بود که در این شرایط سخت به مردم خدمات رسانی می کنند  و همچنین شناسایی مشکلات و مسایلی که در خصوص تعمیرات، بودجه هایی که برای نگهداشت مجموعه، وضعیت سرفاصله حرکت قطارها و وضعیت بعد از بازگشایی مدارس و مراکز آموزشی بود مطرح شد، ما نیز در شورای شهر موضوعات مطرح شده و مسائل پرسنلی در خصوص کمبود نیرو را نیز با جدیت پیگیری خواهیم کرد.

تشکری هاشمی در ادامه با اشاره به اینکه همکاران شایسته و توانمندی دراین بخش فعال هستند و همیشه وقتی مورد حمایت و پشتیبانی قرار گرفته اند با تمام توان، خودشان را وقف مردم کرده اند گفت: اطمینان دارم با تلاش همکاران در این شرکت بسیاری از مسایل مرتفع خواهد شد، ما نیز در حال آماده شدن برای شرایطی هستیم که کرونا کاهش پیدا کند و مردم همانند قبل به سمت حمل و نقل عمومی بروند.

وی تصریح کرد: مجموعه حمل و نقل عمومی بخصوص شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه  با تمام توان خودشان را برای این روز آماده می کنند و به نظر من در ماه های آتی ظرفیت ما باز می گردد به قبل از کرونا و مردم بتوانند با اطمینان از شبکه حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: تدارکات لازم برای اینکه محیط را ایمن کنیم و ناوگان را بتوانیم به حداکثر بهره وری برسانیم در دستور کار است. 

تشکری هاشمی در پایان بازدید از مرکز واکسیناسیون شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه گفت: جای تشکر دارد که یک سالن ورزشی را برای این کار اختصاص داده اند و با نظارت وزارت بهداشت تزریق توسط خود پرسنل شرکت بهره برداری مترو انجام می شود این کار بسیار ارزشمندی است و همکاری بسیار خوبی انجام شده است.

۱۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۷
کد خبر: 12848

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 4 =