رسیدگی به ۶۰۰ پیام شهروندان منطقه ۲ در سامانه ۱۸۸۸

شهردار منطقه ۲ گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون در حدود ۶۰۰ پیام در سامانه نظارت همگانی ۱۸۸۸ شهرداری منطقه ی۲ ثبت و رسیدگی شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲، حسن صفات با تاکید بر تسریع در رسیدگی به مطالبات شهروندان و جلب رضایت آنها گفت: سامانه نظارت همگانی ۱۸۸۸، این فرصت را فراهم کرده است تا مدیران شهری ازدرخواست های شهروندان مطلع شوند و نسبت به رسیدگی آنها اقدام کنند.
او افزود:در پنج ماهه نخست  سال جاری  حدود  ۶۰۰ پیام  شهروندی در  سامانه نظارت همگانی ۱۸۸۸ شهرداری منطقه۲ ثبت  و رسیدگی شد که حدود ۶۰% از پیام‌های دریافتی به حوزه  شهرسازی، ۲۰% به حوزه  حمل و نقل و ترافیک و ۱۵% به حوزه  خدمات شهری اختصاص دارد.
شهردار منطقه ۲ افزود:سامانه نظارت همگانی شهرداری منطقه۲ با در نظر گرفتن اهدافی چون توسعه و تعمیق فرهنگ نظارت همگانی در جامعه، ارتقای سطح اعتماد، مشارکت معنادار و رضایت عمومی، توانمندسازی شهرداری برای بهبود مستمر و بسترسازی اطلاعاتی برای ارتقای انطباق و سازگاری محیط با سازمان شهرداری در تلاش است تا بالاترین میزان رضایت شهروندان را نسبت به عملکرد مدیران شهرداری به دست آورد.
 صفات گفت:برهمین اساس اداره نظارتی ۱۸۸۸ این منطقه؛ از نظر کیفیت، صحت و دقت در پاسخگویی در پنج ماهه اول سال جاری با کسب امتیاز ۱۰۰ و از نظر کمیت پاسخگویی با کسب امتیاز ۹۹ و از نظر تبلیغات و فعالیت‌های اجتماعی با کسب امتیاز ۱۰۰ در مجموع در بالاترین ردیف ارزیابی ها در سطح مناطق ۲۲ گانه قرار گرفت.
او افزود:این سامانه افتخار دارد سالیانه به طور میانگین به دو هزار پیام در قالب شکایات، انتقادات و پیشنهادات شهروندان رسیدگی نماید. یکی از اقدامات مهم سامانه ۱۸۸۸ در سال ۱۴۰۰ اصلاح فرآیند اجرای احکام رای ماده صد در سطح نواحی و همچین اصلاح فرآیند تسریع در ارسال پرونده های مشمول کمیسیون ماده صد به مراجع ذیربط است که این موضوعات موجب تسریع و تسهیل در فرآیند اثرگذاری و تعیین تکلیف پیام ها در سامانه شده است.

۱۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۷
کد خبر: 12856

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 9 =