۱۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۲
کد خبر: 12865
ایمن سازی معابر در منطقه ۱۳

با توجه به اجرای طرح استقبال از مهر ۱۴۰۰، اقدامات اجرای معاونت حمل و نقل ترافیک منطقه در جهت بهبود زیر ساخت ها، روان سازی و ایمن سازی ترافیک محدوده آغاز شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، مجتبی شکری ، شهردار منطقه  با اشاره به تداوم ارائه خدمات به شهروندان برخلاف شیوع کرونا  و آماده سازی محدوده برای استقبال از مهر ۱۴۰۰ طبق سنوات گذشته و احتمال بازگشایی مدارس  گفت : ضمن تشکیل ستاد استقبال از مهر، اجرای طرح استقبال از مهر از یکم شهریور ماه در محدوده آغاز شده و در سه دوره زمانی تا ۲۴ مهر ادامه می یابد.
او افزود: به منظور تسهیل در رفت و آمد دانش آموزان و ایمنی آنها در خیابان ها و معابر براساس وظایف محوله، خط کشی خطوط عابر پیاده و سایر اقدامات از قبیل نصب علائم و انواع تجهیزات ترافیک  در جلوی درب مدارس در حال اجراست.
به گفته شهردار منطقه  به منظور افزایش ایمنی حرکتی وسایط نقلیه و همچنین تردد آسان خودروها در معابر محدوده، خط کشی  محوری در خیابان های امامت، سیمتری نیروی هوایی، حافظ، نیشابور انجام شده و در سایر معابر نیز ادامه دارد.
شهردارمنطقه ادامه داد: ساماندهی توقف خودرو ها در حاشیه مراکز آموزشی، شناسایی گره های ترافیکی و جلوگیری از تراکم، نظارت و مدیریت بر عملکرد سرویس های حمل و نقل مراکز اموزشی، اطلاع رسانی و فرهنگ سازی مسائل ترافیکی بازگشایی مدارس، توقف کلیه عملیات عمرانی شامل حفاری و سایر عملیات عمرانی مخل عبور و مروردر دستور کار قرار دارد.
شکری، تامین امنیت عبور دانش آموزان در زمان عبور از عرض معابر و ایمن سازی معابر منتهی به مدارس و مراکز آموزشی؛ جلوگیری از تراکم ترافیکی، مناسبسازی و کانالیزه کردن مسیر حرکتی عابران پیاده، افزایش کارآیی و بهره گیری از حداکثر ظرفیت حمل و نقل عمومی را از اهداف اجرای این طرح عنوان کرد.

۱۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۲
کد خبر: 12865

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 4 =