راه اندازی هفتمین پایگاه واکسیناسیون به زودی در منطقه ۱۹

نماینده مردم تهران و رئیس فراکسیون زنان و خانواده مجلس شورای اسلامی با همراهی شهردار و مدیران شهرداری منطقه ۱۹ از دو پایگاه واکسیناسیون بوستان بزرگ ولایت بازدید و از تلاش های جهادی و خدمات ایثارگرانه نیروهای شهرداری، بهداشت، بهداری ناجا در واکسیناسیون شهروندان با اهدای گل تقدیر و تشکر کرد.  

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، فاطمه قاسم پور با حضور در محل پایگاه خودرویی واکسیناسیون از خدمات همه نیروهای زحمت کش جایگاه واکسیناسیون خودرویی بوستان که در شرایط گرم تابستان ایثارگرانه برای تزریق واکسن به هم نوعان خود و مبارزه با بیماری کرونا تلاش می کنند، قدردانی کرد.

این مسئول خدمات واکسیناسیون را کاری ملی و جهادی اعلام و ابراز امیدواری کرد که با روند صعودی و افزایش سرعت واکسیناسیون هرچه زودتر شاهد شکست کامل این بیماری باشیم.

قاسم پور همچنین در مرکز واکسیناسیون عمومی سوله مدیریت بحران شهرداری منطقه ۱۹ حاضر شد و ضمن گفت وگو با مراجعه کنندگان درخصوص رضایت از خدمات رسانی و تقدیر از نیرهای هلال احمر در جریان روند واکسیناسیون قرار گرفت.

علی توکلی شهردار منطقه نیز در این بازدید ضمن تشکر از حضور نماینده مردم تهران و رئیس فراکسیون  زنان و خانواده در مجلس شورای اسلامی افزود: طرح واکسیناسیون در این منطقه با همکاری و مشارکت مرکز بهداشت جنوب تهران و نیروی انتظامی با رعایت شرایط و تمهیدات لازم اجرا می شود.

شهردار منطقه به وجود دو پایگاه  واکسیناسیون خودرویی در ضلع شمالی و واکسیناسیون عمومی و غیر خودرویی در ضلع جنوبی بوستان بزرگ ولایت (سوله مدیریت بحران) اشاره کرد و گفت: سرعت بخشی روند واکسیناسیون حاصل هم افزایی و وحدت رویه نهادهای مختلف (شهرداری، سپاه، مرکز بهداشت جنوب تهران و نیروی انتظامی) است.

او با اشاره به وجود ۶ پایگاه واکسیناسیون در این منطقه شامل دو جایگاه در بوستان ولایت و سایت های مراکز بهداشت امام علی (ع)، امام صادق (ع)، امام محمد باقر (ع) و دادوش بیان کرد: به زودی نیز هفتمین پایگاه واکسیناسیون عمومی در مجموعه ورزشی شهید کافی در محله عبدل آباد راه اندازی خواهد شد تا خدمات واکسیناسیون سرعت بیشتری بگیرد.

شهردار منطقه در حاشیه این بازدید خاطرنشان کرد: در راستای مقابله با افزایش شیوع ویروس کرونا اقدامات مستمری در این منطقه همچون انجام غربالگری ها و ارائه خدمات درمانی به بیماران کرونایی در قالب طرح شهید سلیمانی و استقرار تیم های پزشکی در ۸ پایگاه، آموزش به شهروندان در گروه های مجازی و نصب پوستر در اماکن عمومی، اجرای طرح حامی سلامت، بازدیدهای میدانی مسئولان سلامت از نانوایی ها برای نظارت بر رعایت دستورالعمل ها، اجرای وبینارهای آموزشی، توزیع ماسک و بسته های بهداشتی بین شهروندان در مناسبت های مختلف و در محلات محروم، ضدعفونی معابر عمومی و ... صورت گرفته است.
 

۲۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۷
کد خبر: 12883

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 11 =