وداع شهروندان تهرانی با پیکر شهید مدافع حرم

صبح شنبه -۲۰ شهریور ۱۴۰۰- مراسم وداع شهروندان تهرانی در منطقه ۱۱ و تشییع پیکر مطهر شهید مدافع حرم "مرتضی کریمی شالی" در خیابان امام خمینی (ره) – تیپ حضرت زهرا (س) برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۱، صبح شنبه -۲۰ شهریور - پیکر شهید مرتضی کریمی شالی از شهدای مدافع حرم که به مدت۶سال جاویدالاثر بود با مشارکت سپاه حضرت محمدرسول الله، شهرداری منطقه۱۱ و گروه های مردم نهاد بسیج این منطقه با استقبال شهروندان محله های مرکزی شهر تهران از خیابان حضرت امام خمینی(ره) تشییع شد.

نصراله آبادیان شهردار منطقه۱۱ تهران ضمن تسلیت گویی به خانواده شهید کریمی اعلام کرد : شهید کریمی از شهروندان منطقه۱۱ و ساکن شهرک شهید جنگروی بوده است که به همین منظور با تدابیر به عمل آمده امشب(۲۰شهریورماه) پس از نماز مغرب و عشا، در این شهرک با حضور شهروندان منطقه۱۱ با پیکر این شهید در شهرک شهید جنگروی وداع خواهیم کرد.

آبادیان خاطر نشان کرد: با توجه به این که پیکر شهید ۶سال جاوید الاثر بوده است و به تازگی شناسایی شده، در سال ۱۳۹۵  نام این شهید بزرگوار در محدوده محل زندگیشان بین خیابان کاشان و کمالی، خیابانی به نام "شهید مرتضی کریمی" نام گذاری شده است.

 شهید مرتضی کریمی از شهدای مدافع حرم است که در سال۹۴ در خانطومان سوریه به فیض شهادت نائل آمد و به تازگی پیکر مطهرش با آزمایشات DNA شناسایی و به وطن بازگشت.

۲۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۴
کد خبر: 12890

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 5 =