۲ شیفت شدن مرکز واکسیناسیون بوستان آزادگان و فرهنگسرای خاوران

شهردار منطقه ۱۵ گفت: مراکز واکسیناسیون خودرویی و غیرخودرویی در بوستان آزادگان و همچنین فرهنگسرای خاوران از ۲۱ شهریور به صورت دو شیفت فعالیت می‌کند.

 به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، وحیدرضا انارکی محمدی با اعلام این خبر افزود: مرکز واکسیناسیون خودرویی و  غیر خودرویی بوستان آزادگان و فرهنگسرای خاوران به منظور رفاه حال و تسهیل خدمات دهی به شهروندان و همچنین الزام به اجرای فوریتی دو ماهه، دوشیفیت شد .

به گفته او: در این راستا این مراکز در تمامی ایام هفته از ساعت ۸:۳۰ تا ۲۰ به شهروندان خدمات ارائه می کنند.

او اضافه کرد:  این مراکز  با مشارکت شبکه  بهداشت شهرستان ری،  فرهنگسرای خاوران و شبکه بهداشت شرق در خدمت مردم عزیز می باشند.

شهردار منطقه افزود: با دو شیفت شدن مراکز فوق روزانه  ۳۱۰۰نفر واکسن دریافت می کنند. با توجه به دسترس پذیری ایستگاه خودرویی آزادگان  شاهد استقبال و  صف طولانی خودروها هستیم که در این شرایط از ظرفیت نیروهای بیشتر در امر واکسیناسیون استفاده شده است و از شهروندان محترم می خواهیم با صبوری و آرامش بیشتر کادر واکسیناسیون را همراهی کنند.

محمدی افزود؛ دسترسی بوستان از طریق سه بزرگراه امام علی(ع)، امام رضا(ع) و آزادگان از جمله مزیت های این مرکز واکسیناسیون خودرویی در منطقه ۱۵ است.

شهردار منطقه در ادامه به روند واکسیناسیون پرسنل شهرداری منطقه ۱۵ اشاره کرد و گفت: مرحله نخست واکسیناسیون همکاران به اتمام رسید و فاز دوم از اول مهر آغاز می شود  همچنین خانواده محترم پرسنل شهرداری نیز طبق هماهنگی و برنامه ریزی با حضور در مرکز واکسیناسیون بعثت  در حال تزریق دوز  اول واکسن خود هستند.

۲۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۶
کد خبر: 12978

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 9 =