بازپیرایی عرصه فضای سبز مراکز آموزشی منطقه ۱۵

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۱۵ از اجرای عملیات بازپیرایی فضای سبز ۲۱ مدرسه در نواحی هفتگانه منطقه ۱۵ در طرح استقبال از مهر خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، علیرضا جعفری با اعلام مطلب فوق گفت: این اقدامات به منظور ارتقای سیما و منظر شهری، جلوه های بصری شهر و ارتقای روحیه نشاط و شادابی شهروندان  همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید در طرح استقبال از مهر در حال انجام است.

به گفته او، نظافت، هرس سبز، رسیدگی به باغچه ها، حذف تنه جوش و پاچوش، خشک زنی، آبیاری، درخت شویی، سمپاشی، کندوکوب، نصب کارت زرد و علف کشی از جمله اقداماتی است که در طرح استقبال از مهر به همت اداره فضای سبز به اجرا درمی آید.

او گفت در این راستا فضای سبز مدارس رسالت، علیزاده و معتمدی در ناحیه یک، علامه قزوینی، قربانی مطلق و شهیدان گمنام در ناحیه دو، ایثار، عدالت و رجائی در ناحیه ۳، امام رضا (ع)، خردمند و امام حسین (ع) در ناحیه ۴، ملاصدرا، آزادی و کرمانشاهی در ناحیه ۵، جوادالائمه، عفاف و نرجس در ناحیه ۶، نجمه، جواد الائمه و مهدی دوست در ناحیه ۸ بهسازی و بازپیرایی می شود.

او اضافه کرد: از آنجایی که  منطقه ۱۵ همواره در ارتقای و افزایش سرانه فضای سبز و جلب رضایتمندی شهروندان تلاش می کند، عملیات کاشت گل و نهال نیز در محوطه مدارس انجام می شود.

 معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه افزود: رسیدگی به گیاهان آپارتمانی داخل مدارس(تعویض گلدان، خاک و کاشت گل)، رسیدگی به فضای سبز، بررسی آفات و بیماریهای فضای سبز مدارس، اهدای گلدان به کلاس اولی ها در جشن شکوفه ها و آموزش و مشاوره نگهداری و تکثیر گیاهان آپارتمانی و گیاهان فضای سبز موجود در مدارس به پرسنل مدارس از اقدامات کلینیک تحقیقات و مشاوره فضای سبز در بازگشایی مدارس است.

۲۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۶
کد خبر: 12979

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 1 =