رفع و ایمن سازی فرونشست های پارکینگ شمالی حرم مطهر

فرونشست های روی خط مترو عبوری از پارکینگ شمالی حرم مطهر با اجرای عملیات آسفالت رفع و ایمن سازی شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، علی توکلی شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: این فرونشست ها در دو نقطه مشاهده شده که به منظور جلوگیری از صدمات احتمالی، با پخش ۲۵۰ تن آسفالت (در ۸۰۰ متر مربع) رفع خطر و ایمن شدند.

او در ادامه از احداث مسیر پیاده رو در رینگ داخلی بوستان ولایت خبر داد و گفت: عملیات احداث این مسیر پیاده رو در راستای سهولت دسترسی و تردد شهروندان به مساحت ۲۳۰ متر مربع و با اجرای خاکبرداری، بتن ریزی، جدول گذاری و کفپوش تکمیل و آماده بهره برداری شهروندان است.

توکلی در ادامه به بخشی از فعالیت های لکه گیری و ترمیم آسفالت در معابر این منطقه اشاره کرد و افزود: این اقدام با هدف نوسازی معابر و بهبود عبور و مرور با صرف ۳۰۰ تن آسفالت در معابری همچون دولتخواه شمالی کوچه ۵، مقابل در شرقی دانشگاه یادگار امام (ره)، خیابان مطهری جنوبی مقابل پمپ گاز، زیرگذر شرقی دانشگاه یادگار امام (ره)، خیابان مطهری شمالی تقاطع خیابان شکوفه، خیابان ماهان (نبش کوچه های ۲۵ و ۴۳) و ...‌. اجرا شده است.

این مسئول با بیان اینکه عمران و بهسازی معابر شهری یکی از مهمترین مطالبات شهروندان محسوب می شود، خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون اقدامات مختلفی در قالب لکه گیری، تراش و روکش آسفالت و مرمت معابر انجام شده است و این اقدامات در راستای رفاه حال شهروندان و نگهداشت شهر به شکل مستمر و با نظارت کامل در برنامه های عمرانی قرار دارد.

۲۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۸
کد خبر: 12982

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 4 =