اقدامات ترافیکی منطقه ۴ در آستانه سال تحصیلی جدید

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۴ گفت: میادین، معابر و کوچه های منتهی به مدارس مناسب سازی و ایمن سازی شده و برای سال تحصیلی جدید در صورت برگزار شدن کلاس ها به صورت حضوری آماده است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴؛ مهدی اناری با بیان این خبر گفت: رسیدگی به ایمن سازی معابر و میادینی که مسیر رفت و آمد دانش آموزها در سال تحصیلی است، همیشه و همه ساله مورد توجه  و اولویت مدیریت شهری بوده است.

او ادامه داد: در این راستا نصب و مرمت انواع تجهیزات ترافیکی و خط کشی از جمله محوری، عابر پیاده، مجازی و نوشتار در مسیر و ایستگاه های خطوط اتوبوس تندرو در مسیر مدارس، بهسازی مسیر و ایستگاه های خطوط حمل و نقل عمومی و ساماندهی و بهسازی پایانه های اتوبوس و تاکسی با هدف بهبود دسترسی برای دانش آموزان و والدین ایشان و هماهنگی با راهور و معاونت فنی و عمرانی مناطق جهت عدم صدور مجوز حفاریهای معابر از تاریخ ۱۵ شهریور تا ۹ مهر از اقدامات انجام گرفته طرح استقبال از مهر است.

اناری افزود: تشکیل کارگروه بهبود زیر ساختها و ایمن سازی مراکز آموزشی با مسئولیت شهردار منطقه، ایمن سازی، آشکارسازی و همسطح سازی معابر طبق دستورالعمل های ابلاغی و برنامه عملیاتی ایمنی حمل و نقل دانش آموزان، شناسایی و رفع نواقص و مشکلات ترافیکی و شناسایی مراکز آموزشی تاثیر گذار در ترافیک معابر اصلی و ارائه برنامه عملیاتی برای کنترل و نظارت بر ترافیک معابر منتهی به مراکز آموزشی از دیگر شاخصه های این طرح به شمار می رود.

معان منطقه ۴ در پایان گفت: پیش بینی می شود در صورت مهار بیشتر بیماری کرونا و تشکیل کلاس های حضوری برای دانش آموزان در مدارس در این طرح از حیاط مدارس فعال برای ورود خودروهای سرویس با هماهنگی آموزش و پرورش استفاده خواهد شد.

۲۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۰
کد خبر: 12988

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =