واکسیناسیون نیروهای آتش نشانی رو به پایان است

شهر: سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران درخصوص روند واکسیناسیون نیروهای آتش نشانی گفت: تزریق دُز دوم حدود هزار نفر باقی مانده است که در حال انجام است و فرآیند واکسیناسیون رو به پایان است.

به گزارش شهر، اوایل مرداد ماه بود که پیگیری های سازمان آتش نشانی تهران نتیجه داد و  با همکاری نهاد های بهداشتی و درمانی واکسیناسیون آتش نشانان تهران آغاز شد. قرار بود روزانه حدود ۴۰۰ نفر واکسینه شوند.

در همین رابطه؛ جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی در گفت و گو با خبرنگار شهر در خصوص روند واکسیناسیون نیروهای آتش نشانی گفت: کل پرسنل سازمان آتش نشانی تهران دُز اول واکسن را تزریق کرده اند و طبق برنامه ریزی ها تزریق دُز دوم نیز مدتی است آغاز شده و در مراحل پایانی است.

او ادامه داد: براساس آمار برای بیش از ۴ هزار نفر از پرسنل سازمان آتش نشانی تهران دُز دوم تزریق شده است و واکسیناسیون حدود هزار نفر باقی مانده است. روزانه ۱۰۰ الی ۲۰۰ نفر از آن ها برای تزریق واکسن مراجعه می کنند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران با بیان اینکه برای تزریق، دو نوع واکسن سینوفارم و برکت وجود داشت، درباره واکسن تزریقی به آتش نشانان عنوان کرد: اولویت با واکسن سینوفارم بود اما واکسن برکت هم موجود بود. براساس موجودی در مرکز تعدادی از آتش نشانان واکسن سینوفارم و تعدادی واکسن برکت تزریق کرده اند.

او در پاسخ به این سوال که در این مدت مراکز دیگری برای واکسیناسیون آتش نشانان تجهیز شد یا خیر؟ گفت: مرکز دیگری برای واکسیناسیون آتش نشانان تجهیز نشد چون این مرکز برای فرآیند واکسیناسیون کافی بود. یک طبقه این مرکز برای واکسیناسیون آتش نشانان تجهیز شد.

۲۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۶
کد خبر: 12992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 5 =