۲۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۲
کد خبر: 12996

دریاچه شهدای خلیج فارس میزبان کمپین «مهمان حاج قاسم» می‌شود

اکران تصاویر شهدا به مناسبت هفته دفاع مقدس 
دریاچه شهدای خلیج فارس میزبان کمپین «مهمان حاج قاسم» می‌شود

شهر: کمپین «مهمان حاج قاسم» به مناسبت هفته دفاع مقدس در مجموعه فرهنگی- گردشگری دریاچه شهدای خلیج فارس اجرایی خواهد شد. 

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شرکت عمرانی کارکنان شهرداری تهران، محمدامین توکلی‌زاده معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، صبح امروز (پنج شنبه ٢۵ شهریور ماه) از تدارکات صورت گرفته به منظور برپایی نمایشگاه یاد یاران، بزرگداشت هفته دفاع مقدس و اربعین سالار شهیدان در مجموعه فرهنگی گردشگری دریاچه شهدای خلیج فارس بازدید و در جریان روند اجرای برنامه‌ها قرار گرفت.

در این بازدید مرتضی رحمان زاده، شهردار منطقه ۲۲، فریدون رضوی‌کیا، مدیرعامل شرکت عمرانی کارکنان شهرداری تهران، سرهنگ فردی نژاد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عمار یاسر و تعدادی از مدیران شهری، حضور داشتند.

توکلی زاده در این بازدید ضمن تقدیر از اقدامات صورت گرفته به سیاست‌های کلی شهرداری تهران در دوره‌ مدیریت جدید اشاره کرد و گفت: توجه ویژه به روح شهر از اصلی‌ترین راهبردهای مدنظر دکتر زاکانی در شهرداری تهران است و زیبایی رفتار و سخنان ما باید منشأ جلب نظر مردم باشد.

توکلی‌زاده ضمن گرامیداشت یاد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و یاران شهیدش و با اشاره به جمله ای از ایشان که «جامعه‌ ما، خانواده‌ی ماست»، بر اجرای کمپین مهمان حاج قاسم تاکید کرد و مقرر شد که تدابیر لازم در خصوص اجرای هر چه بهتر این کمپین تدارک دیده شود.

توجه ویژه به نیازهای شهروندان و گردشگران در حوزه ورزش و سلامت، طراحی برنامه‌های ویژه‌ کودکان، برگزاری تورهای ویژه‌ی سالمندان، برگزاری نمایشگاه پاییزه با محوریت عرضه نوشت افزار ایرانی اسلامی، برپایی غرفه های سلامت و ارائه‌ خدمات رایگان چکاپ،  به عنوان برنامه‌های پیشنهادی کمپین مهمان حاج قاسم مطرح شد.

برگزاری رزم نمایش آبی، خاکی والفجر ۸ در مجموعه فرهنگی گردشگری دریاچه شهدای خلیج فارس

در ادامه این جلسه فریدون رضوی‌کیا، مدیرعامل شرکت عمرانی کارکنان شهرداری تهران ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و اعلام آمادگی برای اجرای کمپین مهمان حاج قاسم در مجموعه دریاچه شهدای خلیج فارس، به تشریح اقدامات انجام شده برای پاسداشت این هفته پرداخت و درباره آخرین اقدامات و هماهنگی‌های انجام شده در زمینه برگزاری رزم نمایش آبی، خاکی والفجر ۸ توضیحاتی ارائه کرد.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه اکران تصاویر شهدا و گرامیداشت یاد و خاطره آنها ‌تصریح کرد: مقرر شده است تا در هفته دفاع مقدس تصاویر شهدای دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم، شهدای سلامت، شهدای آتش نشان، شهدای ارامنه و مسیحی، شهدای حجاب و .... در سطح مجموعه فرهنگی گردشگری دریاچه شهدای خلیج فارس اکران شود.

۲۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۲
کد خبر: 12996

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 12 =