برگزاری هم اندیشی برنامه های ویژه هفته دفاع مقدس

نشست هماهنگی و برنامه ریزی برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور معاونین امور اجتماعی و فرهنگی، خدمات شهری و مالی منطقه و فرماندهی بسیج ناحیه حمزه سید الشهداء (ع) برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹؛ علیرضا خامسیان، معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه گفت : هفته دفاع مقدس، فصل جدیدی از نگاه به زندگی و تبیین رابطه عاشقانه با خالق است.
خامسیان ادامه داد : زشتی تهاجم، اشغال، تجاوز و ویرانگری اما در برابر زیبایی پایداری، سربلندی و دفاع از کرامت انسان و تمامیت ارضی و سرافرازی ایران را نیز داشت.
خامسیان با بیان اینکه گرامیداشت هفته دفاع مقدس صرفا در اختیار یک نهاد و یا قشر خاص نیست و همه اقشار و نهادها باید با هم افزایی با یکدیگر در این رویداد مهم نقش آفرین باشند، خاطر نشان کرد: بر مبنای تفاهم نامه ی منعقد بین شهردار تهران و فرماندهی سپاه تهران بزرگ، برنامه های مشترک بین این دو نهاد برنامه ریزی و اجرا خواهد شد، این امر قطعا نقطه عطفی در هم افزایی ارائه خدمات اجتماعی و فرهنگی در تاریخ شهرداری تهران خواهد بود که به تجمیع ظر فیت های دو نهاد و بهره مند ی بیشتر شهروندان از این خدمات منجر خواهد شد.
در ادامه سرگرد قدیری فرماندهی ناحیه حمزه سید الشهداء (ع) گفت: دفاع مقدس از اهمیت والایی در تاریخ انقلاب اسلامی دارد و ما باید در بزرگداشت این واقعه ی مهم تاریخی ایران اسلامی و انقلابی تلاش کنیم.
او افزود: زمانی تمام دنیا بر علیه یک نظام نو پا که تازه از زیر یوغ استثمار خارج شده بود تلاش کردند تا این حرکت را به شکست برسانند، اما رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس با تلاش وایثار خود، مصداق بارز یاری کنندگان دین خدا وحق بودند، آنها تمام تلاش خود را کردند تا در نهایت پیروز واقعه ی تاریخ باشند، این مقاومت وایثار آنها الگویی برای نسل های بعد خواهد بود.
قدیری درادمه گفت: دفاع مقدس را دشمن به راحتی نمی تواند از یاد وخاطره ی نسل های ایرانی پاک کند، کار کردن برای گرامیداشت یاد و خاطره دفاع مقدس و سازندگان این حماسه سترگ امریست که فراتر از وظایف اداری بوده وباید با جان ودل در این راه تلاش کرد.
در این جلسه در خصوص فضا سازی، اجرای برنامه های میدانی، شبیه سازی حوادث ۸ سال روایتگری، گرامیداشت یاد وخاطره شهداء، رزمندگان، جا نبازان، آزادگان سر افراز، رزم مایش کمک مومنانه و دیگر برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

۲۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۰
کد خبر: 13009

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 9 =