برنامه های منطقه ۱۰ همزمان با هفته دفاع مقدس

شهردار منطقه ۱۰ با تاکید بر ضرورت ترویج فرهنگ جهاد، ایثار و شهادت ویژه برنامه های منطقه در هفته دفاع مقدس را تشریح کرد.

به گزارش شهر به نقل ازروابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰، مجید رباطی با اشاره به ازخودگذشتگی، ایثارگری و رشادت های سربازان اسلام در حماسه دوران دفاع مقدس افزود: هفته دفاع مقدس یادآور افتخارات، شهامت و رشادت های بزرگمردانی است که حماسه آفریدند و دلاوری های آن ها در تاریخ شکوهمند ایران اسلامی به یادگار ماند تا الگوی مناسبی از جریان های فرهنگی در جامعه و بین نسل جوان ترویج داده شود.

به گفته  او فضاسازی محیطی ساختمان ستادی منطقه و نواحی، برپایی نمایشگاه های دفاع مقدس، نصب تمثال مبارک شهدا از برنامه های در حال اجرا است.

او یادآور شد: مدیریت شهری منطقه با اعزام نمادین نیرو به جبهه، نصب استیکر و پرچم، برگزای نمایشگاه عکس و مسابقه کتابخوانی به صورت مجازی، مراسم عزاداری اربعین حسینی سعی در گرامیداشت این ایام دارد.

رباطی بزرگداشت نام و یاد شهدا را از اولویت های مدیریت شهری منطقه دانست و افزود: برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس همراه با عطرافشانی، غباروبی و نثار گل بر مزار شهدا، بازدید با خانواده معزز شهدا و ایثارگر، تقدیر از مدیران ایثارگر و رزمندگان شاغل در شهرداری تهران، اکران بنر، ارسال روزانه پیامک، برپایی استیج دفاع مقدس، برایی کاروان خودرویی و موتور سوار، برپایی غرفه های کتاب، روایت گری، مقبره الشهدا، کودک و نوجوان  و ورزش اجرایی می شود.

شهردار منطقه اظهار داشت: اکران بنر پرتابلی، تهیه و نصب احجام و المان های موقت، نصب و اکران بنر بر روی سازه های تبلیغاتی از قبیل عرشه پل و بیلبوردها و همچنین آذین بندی حوزه های بسیج سطح منطقه از اقداماتی است که به منظور بزرگداشت این ایام توسط معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه صورت می گیرد.

۲۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۶
کد خبر: 13074

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 0 =