دیدار مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه با کارکنان شاغل ایثارگر و خانواده معظم شهدا

نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه به مناسبت هفته دفاع مقدس با کارکنان شاغل ایثارگر ، آزاده، جانباز و خانواده معظم شهدا دیدار کرد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، با فرا رسیدن هفته دفاع مقدس علی عبداله پور نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه با حضور در بین کارکنان شاغل رزمنده، جانباز، آزاده و خانواده معظم شهدا در این شرکت با اهداء لوح تقدیر و هدیه از رشادت ها و جان‌فشانی‌های این عزیزان قدردانی کرد.
وی با اشاره به اینکه روایت هشت سال دفاع مقدس، حکایتی از دوران طلایی و پر افتخار ملتی است که وحدت و همدلی را پیشه خود کرد و امنیت، پیروزی و سربلندی را برای این سرزمین به ارمغان آوردند گفت: گرامیداشت یاد و خاطره رشادت ها و دلاور مردی های شهیدان گرانقدر، رزمندگان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس وظیفه ما است.
علی عبداله پور با اشاره به اینکه رزمندگان، جانبازان، آزادگان و خانواده معظم شهدا چشم و چراغ این شرکت هستند افزود: اتفاقات خوبی که در شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه می افتد از وجود ارزشمند افرادی، همچون این عزیزان است.
مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهر ان و حومه تصریح کرد: ما قدردان شما هستیم و امیدوارم بخشی از خاطرات این شرکت توسط شما رقم بخورد و بدانید که جایگاه ویژه ای دارید و مردم قدردان این ایثار و فداکاری هستند و اگر قصوری بوده از طرف ما است.
وی گفت: هر آنچه در این کشور داریم یا به آن رسید ایم را مدیون این ایثار و از خودگذشتگی هستیم چرا که همین اقتدار و شجاعت ما را به اینجا رسانده است و می توانیم با کشورهای بزرگ و صاحب قدرت نیز رقابت کنیم.
مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهر ان و حومه در این دیدارها با تک تک افراد گفتگوی صمیمانه ای داشت و از آنها خواست خاطرات خود و نحوه شهادات عزیزانشان را بیان کرده و اگر درخواستی دارند را بازگو کنند.
گفتنی است آیین گرامیداشت همکاران شاغل رزمنده، جانباز، آزاده و خانواده معظم شهدا با برنامه ریزی مدیریت امور ایثارگران و بسیجان شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه انجام شد.

۳۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۵
کد خبر: 13082

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 11 =